Gaan er nog lui naar MysteryLand?

DanceTrend

]»['SPC']«[
Mja maybe moet dit in meetings, maar heeft verder nix met scoots te maken dus dan maar in GC :)

Gaan er nog mensen naar Mysteryland 17 aug in A'dam? Vriend van mij heeft 2 kaarten gewonnen @ id-t radio, dus ik ga mooi gratis heen :W :W Alleen treinkaartje nog...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by erwinski
Ik wil wel, mja hoe kom ik er .... :?
Same as us... Trein?

Lineup:

- Open Air
Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Felix da Housecat, Westbam, Marco V., Jean.

- Soap
Ricky Rivaro, Marnix, Tiefscwarz, Tom Novy, Junior Sanchez, Mousse T, Emjay, José de Divina

- Cocoon
Michel de Heij, Sven Väth, Stanny Franssen aka G-Force, Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D'Void, D. Diggler

- Serious
Judge Jules, John Kelly, Sonique, 2 Funky, Scott Bond, Eddie Halliwell, Matt Hardwick, Anne Savage

- Capital
Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Stef, Seb Fontaine

- Q-Dance
DJ Luna, Dana, Pavo, Herness and Cold, Gary D., Kai Tracid, Yves de Ruyter, Technoboy, Bas & Ram.

- Speedfreax
Gomes, Groovemaster Johnson, Femme Fatale, Joost van Bellen, Ramsey & Fen, Mike 'ruffcut' Lloyd

- ID&T
Armin van Buuren, Rank1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Joop, Marcel Woods, Francois

- Rude Awakening
Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral, The Happymaker, Innerdrive

- Connecting Cultures
Riches, Bluestorm, Hepcat, Bass80, Danyel, Zen, La Nebuleuse, Jean, The E Fans (live)
 
ik zou wel willen maarja met wie :? tprobleem is dat ik een jaar ben blijven en ik dus 16 ben en de rest 15, dus of niet meemogen, of er geen behoefte aan hebben.
en anders zijn ze wel op vakantie.
maarja tot volgend jaar wachten dan maar
 
Mjah, het ontbreken van hardcore vinnik ook beetje jammer........Oorspronkelijk was er tunnel of terror, thunderdome tent etc, maja, maybe toch maar kaartje halen, de Qdance djs beloven veel goeds :)
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Vet maar geen hardcore... Kortom :rolleyes:

Pavo lijkt wel een beetje op Hard core, een beetje dan en die komt ook. En mijn zus gaat er naartoe samen met der vriend.
 
tuurlijk gaan ik, checke me avavtar.....met mijn zus en der vriend, ff kaarten halen als ik me salaris heb en dan STAMPEN!
 
mja, net extrema outdoor 8er de rug...

die eerste rij is wel zeer leuk op jean en marco V na dan...

en sven vat bier heb ik ook wel zin in... echter, vrienden hebben geen zin, dus dat wordt een ander feest :)
 
Originally posted by The Joker


Pavo lijkt wel een beetje op Hard core, een beetje dan en die komt ook. En mijn zus gaat er naartoe samen met der vriend.

Hoe pavo nu draait lijkt het in de verre verste niet op hardcore, tenzij je alle german hardbass/hardstyle Djs op "hardcore" vind lijken :|
 
Ja die tijd van Hardcore @ ML herinner ik me nog wel.. Toen was ik vrij jong en wou ik er ook vet graag heen :D :D

Maar cool dat er nog wel wat lui heengaan :) Ik heb er echt vet zin in...

Boeie: jij hebt ook geen die hard vrienden ;) :p
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Speedfreax tent..Ga DJ Gomes kijken die is master.


yep arne je zult mij ook best veel in die zaal zien zeker met gomes en mc vine das master en zal veel in de hardhouse zaal zijn maar weet jij of er nog kaarten zijn???
 
Back
Top