enkele vragen over 70cc

Die 70cc i.c.m. die 14mm carb moet wel lukken (gewoon goed afstellen). Alleen zal je het maximum vermogen er niet uithalen. Stnd uitlaat zal het vermogen nog meer knijpen, maar het zal zeker lopen... Je zult waarschijnlijk een iets hogere topsnelheid hebben, maar je koppel zal meer stijgen.
Heb je trouwens ook al een "race"krukas gemonteerd? Een 70cc is natuurlijk krachtiger als een 50cctje, dus de stnd krukas krijgt meer te verduren en wil nogal eens sneuvelen...

Jaa dat wist ik wel dat het beter zou rijden met een 19mm of 21mm carburateur maar die zou ik later nog kopen.. welke sproeier denk je dat ik zou moeten steken ? nu heb ik sproeier 71 ( in die 14mm carburateur )
 
Ik zou een sproeierkit van Stage 6 pakken, ik gok! ergens rond de 90... maar dat is simpelweg gewoon een kwestie van testen...

Danku voor uw reactie, er zijn blijkbaar toch nog mensen die deftige tips kunnen geven inplaats van de mensen uit te maken..
merci man
 
Dan zou ik eens richting de 80 gaan, maar dat is kwestie van testen, dus gewoon een handjevol sproeiers in varierende maten kopen en gaan testen ;).

Ieder motorblok reageerd anders, dus vaste waarden zijn er niet.
 
Danku voor uw reactie, er zijn blijkbaar toch nog mensen die deftige tips kunnen geven inplaats van de mensen uit te maken..
merci man

Toen je in het begin al dat gebrabbel typte, dacht ik ook van bekijk het maar...
Maar toen je je vraag opnieuw geformuleerd had, vond ik het toch wel sneu dat er niemand reageerde. Als je voortaan je vraag normaal post en beleefd blijft, zijn de mensen op het forum ook beleefd tegen jou en komen ze met waardevolle informatie ;)
Veel succes met afstellen :)
 
Back
Top