Enkele vraagjes Aerox R; vario, sproeier, dip etc.

Ga je ooit nog eens wat bestellen of hoe zit dat... :X Hebt onderhand 3 paginas met reacties en je hebt nog niets in huis. Als je geen geld voor opvoeren hebt moet je er ook niet aan beginnen.
 
Nou ik snap wel dat hij zekerheid wilt hoor Melv, maar ben het ook wel een beetje met je eens.

Opvoeren kost nou eenmaal geld, als je dit niet hebt moet je lekker je vario ring eruit laten halen voor 25 euro bij de dealer, en klaar.
 
Nou ik snap wel dat hij zekerheid wilt hoor Melv, maar ben het ook wel een beetje met je eens.

Opvoeren kost nou eenmaal geld, als je dit niet hebt moet je lekker je vario ring eruit laten halen voor 25 euro bij de dealer, en klaar.
varioring is er al lang uit, alleen ik wist niet dat er zo veel bij kwam kijken om simpelweg en andere uitlaat te plaatsen
 
ben er nu wel uit, ik bestel nu bij euroscooters en by easyparts, dat moet wel, want eauroscooters heeft goede rollensets (4.0/4.5/5.0/5.5 in een set) en ze hebben sproeiersets, en mss haal ik druk en trekveren er ook wel, alleen de uitlaat hebben ze niet, die moet dan bij easyparts wegkomen
 
wat jullie mening? de chroom versie of de normale? veeeeel mensen zeggen dat je de non-schroom so kwijt bent(roest), aangezien hij de hele dag buiten voor de school staat
 
heeej
alsk jouw was zouk een yasuni r pakken veel mooier meer prestatie en veel meer profijt als je later nog sneller wil en een 17.5 dan loopt en trekt het allemaal nog wat beter

rolle 4.5 4.7 geledruk veer kom je al een heel eind
maar je zal het tog moete testen met die sproeiers
 
Technigas chrome uitlaatjes ben ik niet bekend mee, enige wat ik erover kan zeggen is dat als een chrome uitlaatje half verroest is het er nog lelijker uitziet dan wanneer dat met een gewone uitlaat gebeurd. Dus als je al weet dat je hem niet na elke rit even netjes met een doek behandeld (vooral na regen), dan gewoon non-chrome halen. Is wat ik zou doen dan he :)
 
Back
Top