[DK] 6mei en 9 sept 2006 Scootermeeting Kolding (denemarken)

he mensen, ik ga denk ik wel mee als ik niks heb ( lkkr vooruit zien zo duurt nog meer dan half jaar :p), maar dan moet er wel iemand zijn waar ik mee kan rijden erheen, was ik nou 18 ja dan was ik er 100% zeker wel heen gereden maarja het is niet anders dat ik nu nog maar 16 ben.
Trouwens is er niet een optie dat er door scootertuning.net een vrachtwagen wordt geregeld waar de scooters in kunnen, en een bus voor al de mensen die meegaan en die vakantie huisjes met kwantum korting ;), dat zou echt strak zijn gewoon een vakantie trip zegmaar tegen betaling natuurlijk, het is niet gratis te regelen, denk niet dat het zosnel zal gebeuren maar het is een ideetje he :D en het moet trouwens allemaal wel de moeite waard zijn.
khoor het allemaal nog wel :)
 
Goed idee Fenris, enkel was het vorig jaar zo dat de laatste week ineens iedereen afhaakte, en dan sta je daar met je duur gehuurde vrachtwagen + Chauffeur...

Daarbij kan je maar max met 3 man in een cabine, dus zal de rest alsnog met auto/busje moeten, wat inhoud dat je Of nog een 8 pers busje moet huren (+ bestuurder) of iedereen met eigen vervoer gaat, waar vaak ook gewoon de scooter bij kan en de vrachtwagen dus overbodig is.

Anyway, mensen die meewillen:
Slome said:
Mensen die graag meewillen mogen mij een pm sturen (met naam en email/msn), dan zorg ik dat iedereen tzt een email krijgt met de plannen, en probeer ik wat te regelen om onderling wat dingen op een rijtje te zetten zonder gezwam van andere erbij.

Lijkt me overduidelijk...
 
Back
Top