5- 6 sept Race weekend BK Spa-francorchamps

Advertisement - register to remove this

Aanwezig.

Kijken of een stage 6 beetje mee kan komen daar.

Zaterdag vrij trainen en om het af tesluiten 2uur endurance.
Zondag zien of ik nog een hele scooter heb om de race te doen.
 
Zo het weekend zit er weer op.

Wel een beetje griep/verkouden er aan over gehouden maar dat mag de lol niet drukken.

Vrijdag nog wat leuks opgehaald:

DSC00056.jpg


DSC00057.jpg


DSC00058.jpg


Zaterdag was het een hele dag mooi weer. dus mooi om de PMT banden te testen. Kan je vertellen ze bevallen prima. Vind ze persoonlijk beter als de Dunlop TT banden.

Training liep voorspoedig en al snel was het tijd voor de endurance. Samen met Nicolas en Maikel vormde we het team Verdonk racing 1. Kwalificatie als 2de. Race uiteindelijk 3de.

We zijn gestart op Nicolas zijn racer. Finish hebben we gehaald op mijn scooter. bij die van Nicolas brak de gaskabel jammer genoeg af met nog een half uur tegaan. Door het snel wisselen van de regenbanden naar PMT slicks onder mijn scooter konden we de race snel vervolgen.Wil bij deze Tom,Didi,Nicolas en alle anderen bedanken voor het helpen in de pits.

Hier wat foto's:

IMG_5964.jpg


IMG_5965.jpg


IMG_5967.jpg



Zondag: Trainingen liepen goed. maar de baan was smorgens nog beetje nat en ook nog een klein buitje gehad. dus de slicks verwisselt voor TT banden. Maar met kwalificatie en beide manches weer met slicks gereden. Kwalificatie 4de. Maar ik was niet tevreden op de 1 of andere manier kwam ik maar niet aan me rondetijden van 2008. Race 1 als 4de weg en ook als 4de binnen. met 10sec achterstand op nummer 3. Race 2. eerste rondje nummer 3 eruit geremt. maar door het wegglijden van me voet op de treeplank en het daardoor bijna crashen weer op plaats 4. de race ook uitgereden op plaats 4 met 4sec achterstand.

Foto's:

Franco378.jpg


Franco379.jpg


Franco381.jpg


forum1.jpg


Al met al goed weekendje :)
3-4 okt 2009 doen we het nog keertje dunnetje over -:-
 
Back
Top