19 Sept. legale meeting Speelmansplaten

Status
Not open for further replies.
[5th] klaas said:
mensen kijk naar autos........americam muscle cars hebben wat zou het zijn 500hp een civic 170 en die amerikaan werd op zandvoort toch echt zoekgereden.tis maar een hint hoor ik bemoei me er verder niet mee.

Kortom:


Aantal pk's staat LOS van sprint results :)
 
KnaPuH said:
robert jij denkt dat je overal verstand van hebt en als je een scoot hebt dan heb je weer geen vervoer beter kan je naar scooter freaks gaan poffe

Er bestaat ook nog zoiets als werken :|
 
Ik denk dat er nu wel lang genoeg geblaat is over dat onderwerp.
Kleine offtoppic discussie vind ik wel kunnen maar deze discussie gaat uit de hand lopen...
Niemand vind elkaar meer liev en niemand heeft meer respect voor een ander tegenwoordig :|



Zoals dennis al zei : ONTOPPIC!
 
dag mensen, nu lijkt het dat ik hendrik wil afzijken dat is dus niet het geval geweest. Ik had gewoon de discussi dat ik nu 15.4 pk is eht trouwens scoorde en ik knalde zeker goed mee op de sprints, moest ook 1 keer gas terug geven, maja ik vond het gewoon leuk heel het sprint gebeuren en will niemand aanvallen op het forum. Vond het gewoon een intresante discussi , maar ik denk dat testbank pks niks zeggen over hoe het op de weg rijdt. Het zegt wel iets, maar zeker niet alles!
 
op 150 meter + bv auto wheelies van hendrik,valt er niet veel te zeggen,maar sprint nu eens de 400 meter ofzo tegen hem,en praat dan verder:)

mzzl
 
aprillia sr2000 said:
dag mensen, nu lijkt het dat ik hendrik wil afzijken dat is dus niet het geval geweest. Ik had gewoon de discussi dat ik nu 15.4 pk is eht trouwens scoorde en ik knalde zeker goed mee op de sprints, moest ook 1 keer gas terug geven, maja ik vond het gewoon leuk heel het sprint gebeuren en will niemand aanvallen op het forum. Vond het gewoon een intresante discussi , maar ik denk dat testbank pks niks zeggen over hoe het op de weg rijdt. Het zegt wel iets, maar zeker niet alles!

Dat was me ook al opgevallen met de sprints, volgens mij is de start echt heel belangrijk... Of je nu 20 pk hebt of 16 pk, als je die 16 pk in een keer kunt wegzetten op het wegdek zonder te stuiteren ben je volgens mij gewoon sneller weg...
 
mijn laatste zin :'' pks zeggen wel veel maar niet alles! ''



ik doel nu niet dat ik beter ben dan hendrik als mensen dat gaan denksn 8P
ik vond het gewoon leuk zo sprinten, en vroeg het me af verder niks, ken verder gewoon met hendrik goed opschieten dacht ik zo :*
 
je hebt pk`s nodig voor het vermogen (power dus), maar het aantal nm/cm3 (lb-ft) geeft aan wat de kracht is die erbij vrijkomt die gemeten word door de druk per cm3 inhoud van de motor. Is deze laag dan valt er nog een hoog a. pk`s te halen, maar met minder kracht. En met een hoge druk met weinig pk`s levert wel veel kracht op dus kun je sneller zijn!:)

Hopelijk geeft dit meer opheldering
 
Last edited:
Inne, had je een pm gestuurd, kun je daar please even op reageren ? Aangaande dit onderwerp...

Thnx in forward
 
Erg laat ik weet het, maar zijn er ergens nog foto's te vinden van deze meeting.
Ik ben al een tijdje uit de scooterwereld maar zou toch graag nog een paar foto's van me oude zipje willen zien.
Paars met fluo oranje....

Iemand nog foto's... of waar te vinden??
 
Dit is wel van heeeeel lang geleden:p Ik begrijp wel dat je em kickt hoor, je hebt niet echt een andere keus. Ik doe het topic wel dicht, om te voorkomen dat er weer allerlei loze reacties komen.

Heb je nog (tips over) foto's, zoek dan even via PM contact met Firefoxproject.

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top