Scootermeeting Nieuwegein 30 Sept.

Status
Not open for further replies.

Wesly..

Euhm?
Scootermeeting Nieuwegein.

Datum: 30 September.
Tijd: 13.00 - 17.00.
Plaats: Nieuwegein, parkeerterrein Big Daddy's.


Samen met Jongerenwerk organiseren wij een Scootermeeting.
Er word NIET gesprint op het terrein. Dit kon ik helaas niet voor elkaar krijgen.
Het is dus gewoon een bijeenkomst.

Wel zijn er een aantal activiteiten die dag.
oa:

- Wheely contest.
- Show and shine (soort customshow)

Ook is het zo goed als zeker, dat er een ''kleine onderdelenmarkt'' is.

De planning is er ook om dj's te regelen, zodat er op het parkeer terrein een gezellige sfeer ontstaat.
en er is ook de mogelijkheid om eten & drinken te halen.

Voor de route beschrijving:

www.bigdaddy's.nl
 
Advertisement - register to remove this

Ja, er is contact opgenomen met de gemeente.
Wat er te winnen valt met de customshow zijn we nog niet over uit. Hier word nog over gepraat.
 
Hier zal ik zeker ff komen kijken met de Rox, thuiswedstrijd-:-

Ik had er al wat eerder over gehoord, maar wist er nog niet alles van.
Maar die wheely contest.. Mag ik daar ook aan mee doen, ondanks dat me scooter niet verzekerd/geschouwd enz is?

Owjah weet je ook wat over politie in de buurt, anders kom ik namelijk gewoon lopend daar heen, beetje zinloos om voor die 500m een aanhanger te pakken8P
 
Er word een stuk afgezet speciaal voor de wheely's. Puur voor de veiligheid, dus ik heb er geen probleem mee.

Over de politie in de buurt, het jongerenwerk zou contact opnemen met de wijk-agent. Daarover moet ik nog even vragen of dat inmiddels al is gebeurd. Maar je hebt er dus kans op dat er die dag veel politie in de buurt rijd.

Als ik meer info heb, dan hoor je het wel.
 
Nee, in de buurt zal er wel gecontroleerd worden. Dat is dus eigen risico, alleen proberen wij via de wijk agent de controles zo klein mogelijk te maken.

Weet alleen niet of dit lukt.
 
Er word een stuk afgezet speciaal voor de wheely's. Puur voor de veiligheid, dus ik heb er geen probleem mee.

Over de politie in de buurt, het jongerenwerk zou contact opnemen met de wijk-agent. Daarover moet ik nog even vragen of dat inmiddels al is gebeurd. Maar je hebt er dus kans op dat er die dag veel politie in de buurt rijd.

Als ik meer info heb, dan hoor je het wel.
Het gaat mij er niet om dat jij er geen probleem mee hebt.
Gaat mij erom dat als ik daar een wheely ga doen met me onverzekerde, ongeschouwde sprintscooter zonder framenummer enz. dat de politie me daar dan niet voor kan oppakken.

Voor de zekerheid zal ik denk ik toch maar me scooter in een busje daar naar toe brengen, heb er niet zo veel vertrouwen in dat alles via de gemeente is geregeld als ik dit zo hoor.
 
Hey, op de site van www.bigdaddy's.nl staat dat het is afgelast hoe zit dat??
Anders kom ik na duitsland ook wel effe voor een (thuis) wedstrijd:p :D

Hoor het wel

Grt Erwin
 
ff oftopic

er word in de begin post gezegt dat er geen wijdstrijs/sprint word gehouden en toch blijven mensen het hebbe over een thuis wedstrijd?

ontopic

jammer dat het niet doorgaat, reden miss ff neerzette?
 
Ik heb vrijdag avond een gesprek met het geweldige jongerenwerk.
Er is waarschijnlijk nog een mogelijkheid dat de meeting doorgaat, dit horen jullie vrijdag avond.
 
Vrijdagavond... ?
En dan moet nog alles geplanned worden ?

Wees dan slim en herplan deze dag op een andere datum en wél met goede dingen geregeld en afgesproken.
 
Last edited:
er word in de begin post gezegt dat er geen wijdstrijs/sprint word gehouden en toch blijven mensen het hebbe over een thuis wedstrijd?
8P Ben je echt zo dom dat je alles altijd letterlijk moet lezen?

En daarbij als je de eerste post echt goed leest, zie je dat er ook een customshow is! Dat is dus wel degelijk een wedstrijd imo.

Dus als je volgende keer commentaar ergens over hebt, zorg dan dat het ergens op slaat en ook nuttig is. Niet van dit soort nutteloos en dom geflame...
 
Wees dan slim en plan het voor een andere datum met een eventuele sprint gelijk, komt over alsof hier maar een paar dagen over na is gedacht om het te organiseren, maar goed, heb er verder geen kijk op maar blijf hopen op een andere datum, succes verder

Grt Erwin
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top