19 Sept. legale meeting Speelmansplaten

Status
Not open for further replies.
RobinV said:
Uhm :rolleyes: wel met 13.9 ? :D

Er van uitgaande dat je met deze post bedoeld, dat jij met 13.9 pk aardig bij hendrik in de buurt kon blijven, dan zal hij wel een heerlijke kutstart hebben gehad :+
 
r0bert said:

Prutser ? :L

br33z4h sl3t !! ZONDER scooter @ smp ?! :| Beter kom je tegen me praten ALS je van me wint ALS je ooit nog een snelle scooter hebt he...

Ow nu in jouw taal?

z0nd3r sc00t4h @ 5mP ?! B3t4H k0m j3 t3g3n Mi0 pr4T3n 4l5 j0e v4n mi0 w!nt !!!

:D:D:D:D:D:L:L:L
 
Kom jij maar praten als je boven mijn "gare" score komt , prutser

En waar slaat dat br33z0r gedoe van je op , jaloers dat het je verboden is?
Je niveau is duidelijk af te lezen aan je posts.

Maar het maakt niet uit hoor jochie , ooit zal je inzien dat je een prutser bent...13.9 pk met een evo :L:L
 
Geef me maar lekker een warning, maar robert je denkt altijd dat je alles ben, wanneer draai je dat knopje om en kom je tot de conclusie dat pk's niks zeggen over hoe het op de weg rijd?
En dat je niks moet zeggen over mensen die je nooit heb zien rijden oid?

PM me maar ofzo.
 
Nog ff over dat 15pk tegen 20pk sprinten, ik reed met een STANDAARD stage 6 racing, 24 vlak, c20 en STANDAARD ontsteking heel veel snelle scoots eruit (ik had die blauw/zilvere firefox) of ik verloor met een minimaal verschil, en ik denk wel dat daar wat scoots bij zaten die behoorlijk wat paardjes meer dan ik hebben. Imo is de start ook van erg van belang. Jammer dat ik niet heb gebankt overigens ik vond het wat lang wachten.
 
Last edited:
het gaat toch om de plezier die je zo een dag hebt??? tis geen jubberga waar een prijs op het spel staat:| wat overigens ook nie meer leuk is met die kl*te sprint framepjes
 
Houd gvd nou eens op jezus , hendrik houd em niet aan de grond omdat hij teveel power heeft , je hoeft nietzoveel power te hebben wil je een eind komen in de sprints

Op de bank is leuk om een hoog aantal pk's te halen om te laten zien dat jou machine de man is om et maar zo te zegge , maar op de baan wil et welles omhoog schiete en dat scheelt tijd :)

Mja ik denk dat er zometeen warning points gaan valle?
 
naja zoiezo blijft het onzin dat je met alleen veel pk kan winne....
ik reed ook met twins tuned evo, er aardig wat snelle scoots uit. Terwijl ik ook maar 14 pk heb.....:p
 
Zoals zovaak gezegd bij sprinten, Is je gasreactie en je vermogen/gewichtsverhouding het belangerijkste! blablabla
 
Sander said:
Sjah..ik ben er trots op, dat ik zo weinig bank...;). Maargoed. Fijn dat je even duidelijkheid schept..!!!

Er werdt op smp toch ongecorrigeerd gemeten! en jij moet niet huilen, jij scoord tenminste nog boven de 20 :p;), next time sprinten balk?
 
robert jij denkt dat je overal verstand van hebt en als je een scoot hebt dan heb je weer geen vervoer beter kan je naar scooter freaks gaan poffe
 
mensen kijk naar autos........americam muscle cars hebben wat zou het zijn 500hp een civic 170 en die amerikaan werd op zandvoort toch echt zoekgereden.tis maar een hint hoor ik bemoei me er verder niet mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top