Centraal mobiele telefoon topic #7

Status
Not open for further replies.
tijd... dev-team is er mee bezig
Ze verkopen trouwens geen simlock vrije iPhones in Amerika, dat was alleen de 2G (first generation)
 
Dit helpt zeker, bedankt sjoerd en denna.
en dat gedoe dat alle smsjes van een bepaald persoon in een soort van map krijgt.

Je krijgt ze gewoon zo los van elkaar zegmaar. Dus als je naar sms gaat dan zie je ze zo allemaal los van elkaar en als je dan op de naam klikt van de verzender, dan zie je alle smsen van en naar die persoon. Ik gebruik dat laatste ook nooit :p.
 
op de iphone is het zo dat je gewoon op de contact klikt in de inbox, en dan krijg je de sms geschiedenis als een soort chat-gesprek in beeld. echt ideaal als je het mij vraagt :).
 
Dat is idd hetzelfde als wat ik uitleg, alleen zeg ik het veel moeilijker :+.

Mja ik vind het niet zo belangrijk wat ik in het verleden allemaal gesmst heb naar die persoon.
 
jaja denna :* ben ook niet boos :D.

ik vind het echt retehandig, zeker als je beetje aan het heen-en-weer-smsen bent.. ik vergeet nogal snel wat er gezegd is en wat ik heb gezegd/gevraagd... maar kan het zo teruglezen :p.

mijn volgende telefoon word in ieder geval de nieuwste iphone die er over 9 maanden is :).
 
Hebbes 8)

bevalt die?

@ denna ik vond juist die threaded sms erg irritant, vaak ook omdat smsjes niet helemaal in beeld komen en ze dus moest aanklikken om de hele inhoud te lezen.
Ik denk dat ik over 2 weken ook voor de diamond2 ga.
volgens mij komt er verder niet echt veel boeiends uit.
Die magic vind ik ook erg mooi btw
 
Vanmiddag de n79 in m'n handen gehad en die toetsen vond ik maar kutd.
Daar hebben ze ook redelijk wat klachten over gehad, vertelde zo'n dude me.

Nu waarschijnlijk maar voor de e75; iig geen touch, wel 2 toetsenbordjes. :)
nokia-e75.jpg
 
Mensen, ik heb een probleem..
Vandaag is het beeldscherm van m'n telefoon overleden, en natuurlijk staan alle nummers op m'n telefoongeheugen.
Is d'r een manier om die nummers nog te kunnen redden?
Het gaat om een nokia 2600 classic, maar de telefoon is niet van belang.
Vind het alleen dus zwaar irritant dat ik al die nummers moet zien te krijgen.
 
Vanmiddag de n79 in m'n handen gehad en die toetsen vond ik maar kutd.
Daar hebben ze ook redelijk wat klachten over gehad, vertelde zo'n dude me.

Nu waarschijnlijk maar voor de e75; iig geen touch, wel 2 toetsenbordjes. :)
nokia-e75.jpg


Beter wacht je op de E72, komt binnenkort:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=LAbgKV92E_U"]YouTube - Nokia E72 - hands on[/ame]

zeer vet 8)
 
Nah, dat lijkt me weer wat minder.
't Hoeft niet zo'n gadget te zijn voor mij. :)

Zal er nog eens naar kijken..
 
Vandaag mn HTC overleden... Scherm geeft alleen nog maar wit beeld, en verder doettie helemaal niks. Had het al 3x eerder gehad, maar mn verzekering is opgezegd, dus ik geloof het verder wel met dat ding.

Thnx to Scatman ff een tijdelijke andere foon opgeduikeld (nog bedankt!) een paar dagen terug, dus de timing was eigenlijk perfect!

Voor de komende maanden (tot einde contract) dus ff aan de slag met een LG KS360

[ir]http://shop.hi.nl/image/00041/m5article/LG_KS360_Silver_front_530x530.png[/ir]
[ir]http://i.expansys.com/i/b/b171219.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top