Beterschap Yrjo van Mil ....

De meeste SOBW rijders hebben het nieuws zaterdag al gehoord...

Yrjo van Mil heeft donderdag tijdens de motorraces een zwaar ongeval gehad en is in spoed overgebracht naar het ziekenhuis waar hij nog steeds verblijft...
Hoe lang hij daar nog moet blijven en wat de toestand momenteel is weet ik zelf niet, misschien dat daar andere mensen wel meer informatie over hebben..

Voor wie niet weten wie Yrjo is...
Meervoudig Nederlands kampioen scooterraces bij de SOBW en rijdt nu motorraces...

98-1075483023.jpg


53-1073730294.jpg


Van harte beterschap toegewenst...

[edit] Het laatste nieuws !
Yrjo is weer ontwaakt uit coma... het gaat (naar omstandigheden) de goede kant uit... hopelijk volgt er snel nog meer goed nieuws !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik hoorde het gister ja. En geloof dat het behoorlijk ernstig was. Wat precies kan ook ik niet zeggen. Ik hoop dat hij er weer bovenop komt en wens hem veel sterkte toe.
 
Originally posted by Lars#Dragster
Ken de gozer niet ofzo, maar gun je natuurlijk niemand, sterkte toegewenst

volgens mij heb je'm @ Koopmans al eens gezien
 
Last edited:
Mmm, als jullie het zeggen kan het best dat ik m wel heb gezien, is dat ook die gozer die met die nieuwe soort tellers aan kwam tijdje terug?, (zwarte haren)
 
Wat ik heb gehoord is dat hij met hoge snelheid (200km/u) op een muur is geklapt. Hierdoor ernstig letsel opgelopen, denk aan open botbreuken en inwendig letsel.
Wat ik zondag begreep is dat hij in coma ligt, zeer ernstig dus allemaal.
Yrjo en familie succes en sterkte toegewenst.
 
Sterkte Yrjo!!

Apart dat ze hier niets over hebben gezegd afgelopen zondag in de eemshaven.
Hij was trouwens niet de enigste, zondag is er iemand in de 250 ook hard van afgegaan.
Is denk ik allemaal grotendeels de schuld van de baan. Soort van oud Staphorst maar dan voor motoren.
 
Originally posted by Lars#Dragster
Mmm, als jullie het zeggen kan het best dat ik m wel heb gezien, is dat ook die gozer die met die nieuwe soort tellers aan kwam tijdje terug?, (zwarte haren)

Dat zal hem geweest zijn ja, klein mannetje, zwart half-lang haar, het is in ieder geval een zwaar relaxte gast, en in mijn ogen nogsteeds de beste rijder die de sobw ooit heeft gehad (mijn mening op basis van slechts 10 SOBW races ofzo, dus kan zijn dat ik ernaast zit). Ook van mijn kant heel erg veel sterkte toegewenst yrjo+familie!

Inne, kan jij er niet voor zorgen dat zijn familie dit te lezen krijgt? Kan toch vaak een extra ondersteuning zijn als ze zien dat veel mensen met ze meeleven.
 
Originally posted by Pronk
Dat zal hem geweest zijn ja, klein mannetje, zwart half-lang haar, het is in ieder geval een zwaar relaxte gast, en in mijn ogen nog steeds.........B]



Dan ken ik m idd wel, zelfs nog ff met m staan praten...

Nogmaals, veel sterkte
 
Back
Top