Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Da-vid said:
juist zo denk ik ook :)

Dit heeft een collega van me :
44762.JPG

2465 dollar

cker niet goedkoop, maar dan heb je wel iets waar je je hele leven mee doet :)

niet altijd, wij hebben laatst een grote steeksleutel van snap-on gebroken @ work :p
 
2 karren met snapon gereedschap (lang verhaal/bij faillesement van garage bedrijf overgenomen)
binnenkort grote compressor/met prof spuit(bovenbeker)
verder ratelset van lux. prof series. leuk gereedschap en zeker niet duur. ook kwaliteit.
en inbus/schroevendraaiers ect ect ect allemaal lux profi.

hiervoor gebruikte ik altijd allemaal bij elkaar gezochte/gekochte troep. maar 1x met echt goed gereedschap en je wilt nooit terug. ook vriend blij gemaakt met alle gereedschappen, die ik over had
 
Phantom 100 delige set
Gereedschapkit.JPG


En nog een setje Kinzo via me werk gekregen, zag er ook wel netjes uit.
Denk toch dat het een beetje goedkoop spul is.

Die phantom set is echt üBer, nog nooit zoiets chills gehad. Bijna alles zit er in om je blok oid uit elkaar te halen (behalve een hamer :p)

Me hele gereedschapset(s) was gejat toen met scoot ook was gejat (alles zat erin 8P)


Voor de rest het gewoonlijke.
Zuigerstop, Koppeling sleutel, Boschdremel.
 
tering, ik heb dezelfde set, alleen is bij mij de volgorde van indelen anders :rolleyes: hoeveel heb jij ervoor betaald?

*edit* ff foto gemaakt +ralf+ :
ratelset.jpg
 
Last edited:
ja hoeveel hebben jullie ervoor betaald??? mijn was 85 euro maar kreeg hem met korting voor 70 euro, en vind het al ze geld waard!!! alleen de vorm van de doppen is echt vaag maar werkt wel goed.
 
Vandaag met de Kraftwerk zet van Robbert Pronk mogen werken... mooi spul, en Bling* Bling* en mooi verpakt in kist met laden & slot.

Voor de rest Gedore & Snap-on en nog wat merken..

Tinne..
 
ozzydna said:
niet altijd, wij hebben laatst een grote steeksleutel van snap-on gebroken @ work :p

trugsturen voor garantie, zit als het goed is levenslang garantie op }) bij mij op me werk komt trouwens die bus van arie verstoep, de snap-on bus, dat ding zit helemaal vol met elk handgereedschap van snap-on en ken je gewoon kopen bij hem, hij is bij ons wel es voor onderhoud, beurtje enzo, en dan blijft hij er altijd bij omdat het gewoon zo verschrikkelijk veel geld is wat er in die bus zit |(
 
Via het werk koop ik altijd ratels/doppen etc. van Lux tegen een leuke prijs.
Verder heb ik wel veeeeel klachten gehoord over het Mannesman gereedschap, hebben wij namelijk ook 10 van binnen gehad, en kwamen er 8 terug :S
 
Luchtgereedschap+compressor 5,5kw van Atlas Copco....

ring-ringsleutels: stahlwille
ring/steek: 1 set Gedore 1 set hazet
Engelse maten: Hazet / mannesman
Tinbussleutels +e.d. : De Witte/Stahlwille
Pijpsleutels: Beta
T-sleutels: Beta
Kniksleutels: Elora (fijn merk, hebben we ook de inbus-doppen voor op ratel van niet kapot te krijgen! en dat voor dat geld!)
Ratel 1/4-3/8-1/2: Gedore
lassapparaat Co2: Merkle
electroden 220/380 : geen id wat voor merk...wordt ook niet echt veel gebruikt
Pers/uitdeukgereedschap:usag en ander merk waar ik naam ff van vergeten ben...(btw usag vind ik ECHT een aanrader!)
Schroevendraaiers: gedore/stahwille/groene merkloze? die niet kapot te krijgen zijn:p

Contratangen e.d. allemaal Knipex, niet extreem duur, wel goed :D

kleplichters en al die zooi nooit op gelet wat voor een merk...

Mazzel mee gehad dat me pa ook fanatiek hobby-ist is, zodoende heb ik iig niet veel van bovenstaand gereedschap aan te schaffen.;)

BTW respect voor degenen die in hun tuin oid moeten behelpen en toch een net scooterproject oid. in elkaar zetten!:) kmoet der echt niet aan denken..

@ FS2Cb: op stahlwille, de Wite, Rahsol, Gedore, Elora, Usag, Beta zit allemaal levenslange garantie;)
 
spy@70 said:
Rahsol=gedore


Idd...overgrote delen van onze rahsol set zijn vervangen door Gedore, vandaar dat k der ook gedore neer had gezet.

(dit door verlies van gereedschap door de jaren heen omdat er hier thuis iemadn zo slim was om alles los in een tas mee te nemen @ motor :X)
 
ik heb 1week geleden nieuw gereedschap gekocht .. Stanley doppendoos+schroevendoos en speciaal gereedschap. en een nieuwe set ringsleutels van de praxis 56,95 ik heb er nu al 1week mee gesleuteld en het gaat een stuk beter en sneller ben er wel blij mee.
 
Back
Top