beste merk?

wat is het beste scoottuning merk

  • mallosi

    Votes: 19 40.4%
  • polini

    Votes: 6 12.8%
  • hebo

    Votes: 13 27.7%
  • iets anders

    Votes: 9 19.1%

  • Total voters
    47
Advertisement - register to remove this

ik kies iets anders....
het is namelijk niet zo dat 1 merk het beste is, maar dat je meestal met een combinatie van bepaalde producten de beste resultaten behaalt...

btw tis MaloSSi niet maLLosi ;)
 
Beetje onzinnige vraag eigenlijk (daarom heb ik ook "iets anders" gestemd)...

Er is niet "een" merk het beste, je moet gewoon uit het productgamma van een merk de beste componenten weten te pikken (voorbeeld; neem van Polini geen 2G of Speed Control, maar een Evolution-cilinder is een prachtproduct)...Zo heeft elk merk z'n mindere producten, bij Hebo valt het mee, maar daar is het aanbod ook niet zo groot (de Racing I en "normale" 70cc uitlaat zijn ook geen geweldige producten, net zoals de demperkwaliteit van de oude Gara)...

Greetz.
 
hmz, elk merk heb zo ze mindere kanten heh...

Hebo= goed spul, snel spul, exclusief spul, slecht afgewerkt spul, (nog) een klein aanbod (geen achterpoelies, vertanding enz).

Malossi= supergroot GAMMA :), snel spul, net afgewerkt spul, over na gedacht spul enz.

Polini = leuk, maar meer niet, volgens mij gaan ze een beetje falliet daaro ofzo.
 
ik kies voornamelijk voor malossi, altijd wel goede stuff alleen nogal eens wat prijzig !
bij bepaalde oderdelen zijn er natuurlijk andere merken die veel beter zijn zoals hebo, maar ik ga voornamelijk toch voor malossi...
 
Back
Top