Je beste koopje!

Creative Ep635 die in vele winkels rond de 40€ kost heb ik voor 16,nogwat ex verzendkosten van 8,nogwat. intotaal 25 € kwijt:

lowres_ep635.jpg


Niet m'n béste koopje, maar wel goede :)
 
Vraagje: Ik heb gister mijn mobiel verkocht, ik heb duidelijk in de advertentie met zwart gedrukte letters het minpunt van de telefoon neergezet: Knopje wil soms tegen werken.

Dus ik kreeg vandaag een mail, ja de telefoon is binnen, bedankt!

Net weer een email: Ik wil me geld terug, het joystickje doet het niet, als je het niet gauw overmaakt dan kom ik je wel ff opzoeke etc je weet het wel... :rolleyes:

Ik dus teruggestuurd: Check de advertentie, stond er duidelijk in.

Wtf kan die me nou maken? Niks toch? :#
 
hij kan je hooguit in elkaar slaan als ie zo breed is als dat ie je waarschijnlijk in zijn drijgmail heeft verteld :+
 
Echt jonge wat voor debielen leven er op de wereld, je leest toch heel de advertentie voordat je iets koopt? :L

Doe je toch ook niet met een auto, o sorry had eroverheen gelezen dat het motorblok gaar was, wil me geld terug... :emo:
 
Het ligt er een beetje aan natuurlijk.. als jij zegt dat het knopje af en toe tegenwerkt, maar eigenlijk nooit werkt dan ligt het anders.

Verder zou ik me niet te veel zorgen maken en 'm lekker laten razen. :D
 
Vijf jaar oude Golf 4 TDI 110pk Highline met 124000km op de teller voor 8250 euro. Half jaar later (geen cent aan uitgegeven qua onderhoud/verspijkeren) een ongeluk ermee krijgen en 10.200 euro terugkrijgen van de verzekering.

Edit: twee jaar geleden ook al eens zo´n reply gepost zie ik:D
 
nitro radiateur met slangen, waterpomphuis, carterdeksel, achterremsysteem compleet, adaptor met schijf en nog goede multivar voor 50€.

nieuw (nog in verpakking) Koso temp&toeren tellertje twv 80€ voor 25€.
 
Vijf jaar oude Golf 4 TDI 110pk Highline met 124000km op de teller voor 8250 euro. Half jaar later (geen cent aan uitgegeven qua onderhoud/verspijkeren) een ongeluk ermee krijgen en 10.200 euro terugkrijgen van de verzekering.

Edit: twee jaar geleden ook al eens zo´n reply gepost zie ik:D

Je bent niet de enige, check dit:

Fles westlandse wiskey, ( 9,99 ) en daarmee me schoonpapa om gekocht voor de hand van ze dochter ( Me verloofde dus )

:D

Maar was het nou wiskey of jagermeister :p

Oja, ik heb meestal geen koopjes.. slechte onderhandelaar denk ik :rolleyes:
 
Oja, ik heb meestal geen koopjes.. slechte onderhandelaar denk ik :rolleyes:

Ik ook niet, ik ben denk ik te makkelijk met geld, ik betaal gewoon en klaar, en als ik iets graag wil hebben moet het er ook zsm. komen, daarom betaal je nog wel een wat hogere prijs :).
 
een aerox kopen voor 400, en weer verkopen voor 1000

of een sr kopen met 70cc blok en net gespoten ect, voor 600euro, 70cc blok omgeruilt met kerel voor stnd blok.. plus 300 bijbetaling..

scooter verkocht met stnd blok voor 1200 :D



Zulk soort dingetjes altijd. jammer dat er niet zoveel handel meer in die prutscootertjes zit.
 
Back
Top