Je beste koopje!

Zit een aardig kanon onder
2ue1eer.jpg
 
Aprilla SR met wat kapschade liep zogenaamd niet € 150.
Thuis kickstart ronsel gemonteerd van mijn aerox en hij liep meteen ,ff andere sproeier erin en voor 450 verkocht (nog te weinig eigenlijk maarja)

Speedfight 2 gekocht voor 300 €
Alleen beetje kapschade, heb hem nou nog en komt wrc kappenset, oftewel hij wordt meer waard

Slechtste koop: Yamaha Aerox voor 1200 € en er in 2 jaar tijd 3 x op gereden (nu weer een blok aangeschaft en nog loopt ie kk , trillen en alles ) dus gouw de deur uit da ding
 
ik heb ook zon aerox. ding blijft kutlopen. nieuwblok + nieuwe onderdelen en loopt nog steeds niet fatsoenlijk.

heb hier wel wat velgjes staan die ik voor 10 euro heb gekocht. ev en polijsten en kijken wat ik er dan voor krijg.

staan ook nog 2 puchjes waarvan er 1'tje gemaakt moet worden zodat die het weer netjes doet :D

en dan verkopen voor 50 euro ofzo:D toch gratis gekregen
 
vandaag Samsung YP-Z5F mp3 spelert gekocht. stond dat hij 1 GB was op het prijskaartje, maar heb dus verkeerde meegekregen.

viel me al op dat ernogal veel op kon voor 1 GB:p
heb dus de 2GB variant meegekregen :W
 
das nice idd, zelfde gehad met een harde schijf ooit, wilde eentje van 60gig halen en deze ook gekocht, maar kreeg er één van 160gig mee.
 
tijdje terug een sr gekocht, liep perfect 10000 op de teller, bonnetjes van nieuwe as en cilinder erbij, 200euro voor betaald


voor 75 euro aan spuitbussen gekocht en heel de scooter gespoten en doorverkocht voor 750 euri
 
Heb toendertijd voor een nieuwe 8800 €525,- betaald. Terwijl ze overal voor €800 a €900 in de winkel lagen. Vond ik wel een koopje :)
 
Back
Top