Je beste koopje!

RocketTuner

Mina vert power
Post hier jullie beste koopje, ivm brommer enzo...
Ik zal alvast beginnen, ik heb gisteren een Booster Next gekocht voor 300€
Met rocketzanten met nieuwe banden, bcd spatborden, spots, conti stuntstuur, 17.5 carbu, malossi kelk, multivar, recht kader en fourchen, papieren enzo...
Alleen klasse A en cilinder die vastgelopen is... ;)
 
Advertisement - register to remove this

een luchtgekoelde SR met trommelrem, 18 000 km op teller... voor maarliefst....

1600 eu :|:|:|:|.... en idd... ik was scooternoob... :p verder niets eigenlijk :+

maar ik heb dr nog genoeg plezier van :)
 
tis niet heel geweldig ofzo, maar had een dr70 besteld bij de dealer, en toen ik hem kwam ophalen werd ik geholpendoor een monteur, en die heeft de cilinder verkocht voor de inkoopprijs:D
kwam die achter toen ik betaald had. hij schaamde zich, maar ze zagen het door de vingers omdat ik er vaker kwam:p
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
Eergister een lopende firefox voor 100 euro. Alle kappen erbij en geheel origineel.

Vage shit! Vriend van pecies het zelfde dag, zelfde scooter zelfde status, zelfde prijs!!!! kapot vaag :D

Mijn beste koopje? uuuh, heb er zoveel gehad :D

Denk toch wel me Aerox voor 450, uur derna al een bod van 1200 erop :D
 
rijdende phantom voor 175 euro.

lacoste polo besteld krijg em thuis zonder dat ik maar iets hoefde te betalen.
 
Ik hoop dat die kerel met die FFvoor €100 het framenummer ff zijn nagelopen? Niemand vekroopt een eerlijke FF voor €100,-

Mijn beste koopje was een Polini Evo 2G koppeling, nieuw uit de doos voor €25.. omdat het doosje kapot was (en ik kwam vaker bij die dealer)
 
voor 300 euro een runner met :
top performance trophy (70), flyclutch, 21mm carb, multivar, Nrx :p

voor 200 euro een Speedfight 2:
Helemaal orgineel ,alleen was de krukas dood.

voor 500 euro een Zip sp2000:
bijna nieuw blok, net overgespoten. Moest alleen in elkaar gezet worden :).

voor 200 euro een Sr max biaggi:
Was helemaal compleet + lopend (verkocht in onderdelen..)

Voor 100 euro een Piaggio Sfera:
Gaar blokje, ding omgebouwd tot wit met rood framesjeezer :p

Tevens een keer een C16 voor 45 euro gekocht (roestig), mja en zo heb ik nog een heel aantal leuke dealtjes gehad.

Ps. Alle scooters waren eerlijk..
 
bmxtreem said:
een luchtgekoelde SR met trommelrem, 18 000 km op teller... voor maarliefst....

1600 eu :|:|:|:|.... en idd... ik was scooternoob... :p verder niets eigenlijk :+

maar ik heb dr nog genoeg plezier van :)


de beste afzetterij :p
 
anyway
een speedfight voor 200 euro met alles erop en eraan qua race onderdelen, reed 120
(hard voor speedfight), enige wat ik hoefde te doen was nieuwe bobine kopen :)

ondertussen wel bijna een jaar geleden. en die scoot is gejat van me :|
 
mijn eerlijke peugeot zenith nu 2 jaar geleden met 8k op de teller, een paar lichte gebruikers krasjes. van oud mannetje voor €550 klinkt veel maar ja toen was het, het wel waard
 
Cipher said:
Ik hoop dat die kerel met die FFvoor €100 het framenummer ff zijn nagelopen? Niemand vekroopt een eerlijke FF voor €100,-

Mijn beste koopje was een Polini Evo 2G koppeling, nieuw uit de doos voor €25.. omdat het doosje kapot was (en ik kwam vaker bij die dealer)

En of die eerlijk was, laten controleren door de poltie, waar ze moeilijk over deden omdat we het zelf zouden kunnen opzoeken, iig konden ze met ckerheid zeggen dat het het orginele framnummer was... Vervolgens na gelopen en was eerliijk....
 
M'n beste koopje was toch echt wel m'n project aerox
Was helemaal compleet alleen blok lag eronder weg
Moest weg omdat die bij een jongen zijn opa stond en die was overleden.
Voor 150 euro meegenomen :p
Wat erbij zat

Atena vlinder (nieuwstaat)
Mikuni 24 mm tm flatslide
Rito as
19mm dellor'tho
21mm dellor'tho
hebo vario
hebo koppeling
Bergen met gewichtjes trekveer drukveer etc etc
en toch wel m'n kleine trots
Hebo racing 1 in zeer goede staat!!! :p:p
overrigens verkocht voor 150 dus de rest was for free(de uitlaat)

mzzllss
 
Citaat:
Orgineel gepost door Cipher
Ik hoop dat die kerel met die FFvoor €100 het framenummer ff zijn nagelopen? Niemand vekroopt een eerlijke FF voor €100,-

Mijn beste koopje was een Polini Evo 2G koppeling, nieuw uit de doos voor €25.. omdat het doosje kapot was (en ik kwam vaker bij die dealer)



Wout@SR said:
En of die eerlijk was, laten controleren door de poltie, waar ze moeilijk over deden omdat we het zelf zouden kunnen opzoeken, iig konden ze met ckerheid zeggen dat het het orginele framnummer was... Vervolgens na gelopen en was eerliijk....

Yups die van ons (jlpijl 50euro en ik 50 euro) is ook eerlijk en gecheckt. Volgends de verkoper liep hij niet meer en was er van alles kapot. Beetje deo in de cilinder en gaan:D. Verder moet er een setje glaasjes opnieuw in, en de banden zijn zacht/lek. En de uitlaat rookt niet meer uit de demper 8P
 
Back
Top