Autotechniek problemen topic #2

iemand die me kan helpen aan pics van hoe multi riem loopt/vervangen...


seat leon 1.6 AZD met airco... snaar is stuk, ik heb geen flauw idee hoe hij liep..
 
Vandaag heb ik mijn golf laten keuren voor de APK. Toen ik de auto ophaalde werd me verteld dat de hoogteverstelling van de koplampen niet werkte. Wat zou dit kunnen zijn? Schakelaar kapot? De motortjes? Zijn deze afgezekerd en zo ja, weet iemand een zekeringnummer?

Als het niet geïntegreerd zit in je lichtschakelaar dan kan je m er uit trekken en is het voor de APK goed ;-)


De achterklep van m'n Golf wil sinds een paar dagen niet meer van 't slot x| Iemand enig idee of dit vaker voorkomt? :p

Golf 4?

Lol leest signature: ja dus.. gaan vaak vastzitten door vuil.. ik hang er altijd de wd40 slang in en blubber alles vol.. dan ff beetje met je sleutel wiebelen/draaien enz en daarna je auto wassen :p
 
Vandaag mn golf mogen ontvangen op t eiland, heeft van 4 juli tot 30 juli in de container gestaan met de accupolen los. Rij er vandaag voor t eerst mee en na 5 minuten gaan mn esp en abs lampjes branden. Iemand een id wat dit kan zijn en hoe op te lossen?
 
Auto vandaag uitgelezen. Wheel speed sensor / ABS Sensor LA wss verot. Die, indien het onderdeel op t eiland aankomt, laten vervangen en hopelijk is t daarmee opgelost.. Al redelijk wat topics over gelezen maar kan dus ook aan de bedrading etc liggen.. Ben benieuwd :X
 
Ik heb al enige tijd een probleem met de airco.
Mijn audi a3 uit '98 met elektrische airco gaat na een tijdje aardig brommen. Dit doet zich alleen voor als hij echt op de airco stand staat.
Iemand een idee wat het kan zijn en hoe te verhelpen?
 
Wat is een normaal olie verbruik bij een Golf 3 1.6 1996?

Gelopen kilometers 171xxx
heb zojuist 300ml olie bij geschud nadat ik 4000km gereden heb,

Dit is toch een normaal olie verbruik lijkt mij?
 
Moet 2 remslangen vervangen voor de apk. Gaat om de voorste slangen van een punto.
Volgens mij wel zelf te doen, of zijn er dingen waar je speciaal op moet letten ?
Las op internet dat je het beste je rempedaal helemaal kan indrukken en dan blokkeren met een balk.
Wel doen of niet doen ?
 
Hoeft niet tot op de bodem hoor. Als de slangen er nog op zitten flink aanduwen en iets erachter idd. Dan staat er wel druk op dus zal dr even uit spuiten bij los draaien. En goed ontluchten!
 
Maandag onderweg van Duitsland naar huis in 1x piep
melding op boordcomputer doordat het schermpje af en toe wazig is of letter aan de zijkant neerzet ipv het midden kon ik bijna niks zien.
Ik gokte op het tekentje kapotte lamp.
uit en weer aangezet en er kwam gewoon ok te staan.
Toen was ik bijna thuis (zeker meer als een uur later)en toen kwam dus weer melding idd de lamp en toen sprong de lamp uit.
Toen ik hem opnieuw startte start de lamp wel gewoon op.
Is het dan toch de lamp ? Of waar moet ik dan zoeken ?
 
Vandaag me koelvloeistof temperatuur meter gemonteerd ( zo'n universeel ding ).
Daar heb ik zo'n t-stuk tussen mijn slang gezet :

PI_T34.jpg


Met dus een sensor erin.
Werkte perfect, maar nu ik net weer reed, kwam de meter niet boven de 50 graden?
Terwijl de fan wel aansloeg ( die zit op de orginele temp meter ).

Iemand een oplossing? ( draden zijn allemaal nagemeten ) en die zijn goed.
 
Back
Top