9 april scootersprint perkpolder

hahahahahha

lolies

wa ga jullie proberen te doen tegen ik.
probeer me maar te decoderen want doe zelfs de moeite nie meer om abn te klappen... hahahaha
lol en ban me maar :);) try to zou ik zegge :):)daar op. weet. je wel
. ge kun me niets maken

ps:
ik en bht monteren nu zo

-nx
-compressor
-...
-125cc v-tec cilinder self made shit
wen draaibank en zo
-6 voudige klapettedoos vo booster
-koopmans heeft in ons huis geweest . weet je wel
jullie zijn voor mij allemaal nooooooobies enkel xsh boekt vooruitgang in de scooterindustrie en joel enz en van shie . jullie staan stil en blijven hopeloos achter.hahahaahhahaa
:):):):
beleive me we will come the king of your industrie

en twins
suckt gigantisch . ik kuiste ze 2 jaar gelede al af.
wa gaan,jullie men streetrace project pakke

iedereen die veel geld heeft
bel ma
+320473444520 hahaha en daag me uit voor een raceke

en ben the king van the illegal streetraces .
ps delete dit topic achter een maand of ik doe het voor jullie ee:)
 
Ok het kan dus weer niet op een vriendelijke manier.
De volgende die offtopic gaat ga ik warnen. Mocht dit niet baten gaat dit topic echt closed...
 
ker veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel macht ze .
doe mij iets en je bent er nie me tes al dak kan zegge daar op hahahahahahah :):)
 
Om ook maar weer ontopic verder te gaan.
Op de foto's ziet het er een goed terrein uit en mooie sprintbaan. Jammer van de organisatie. Misschien moeten ze volgend jaar maar tijdig contact opzoeken met ons als ze voor een herhaling willen gaan...
Waarschijnlijk kunnen we wel de goede support bieden
 
Razma said:
Om ook maar weer ontopic verder te gaan.
Op de foto's ziet het er een goed terrein uit en mooie sprintbaan. Jammer van de organisatie. Misschien moeten ze volgend jaar maar tijdig contact opzoeken met ons als ze voor een herhaling willen gaan...
Waarschijnlijk kunnen we wel de goede support bieden

terrein was echt wel mooi :) allen werd je gek van da gewaaie.. :X

AdiozZz
 
ik vind het iig wel de moeite waard om hier volgendjaar nog een keer te meeten. laten we hopen dat iemand wat onderneemt (met sbo).
 
C4rN said:
Vraag me af of ze volgens jaar uberhaubt nog een vergunning krijgen als er bijna iemand ze voet wordt geamputeerd

met een goede organisatie en verzekeringen is er wel kans toe.
Tja.. en het proberen waard toch ?
 
als ik alles hier lees over die stunt LC,

dan kom ik tot mijn conclussie dat je ZO DUS NIET OP EEN meeting moet rondlopen. kijk lopen kan, maar als dan nog zo'n figuren gaan sprinten word het te kansloos en gevaarlijk. ik zou me best schamen :p
 
eerst jezelf belachelijk maken. en vervolgens als je nuchter bent tof doen en andere proberen belachelijk te maken. ach ja... kansloos.

Hopelijk komt er volgend jaar weer een perkpolder. maar dan goed geregeld en wat drukker want de locatie is echt wel top. het enige wat kut is aan de locatie zijn al die stoepranden van 20cm hoog ofzo. maarja je kan niet alles hebben.
 
ik heb hem niet zien sprinten maarja was echt wel een leuke meeting alleen organisatie iets minder.
volgende keer beter en ik zal dan zeker weer aanwezig zijn .
 
Back
Top