9 april lelystad

Als je 2 maanden vantevoren vrij vraagt moet dat toch te fixen zijn? Ik ben ook aanwezig, hopelijk als "sponsor" van iemand :W
 
Als je 2 maanden vantevoren vrij vraagt moet dat toch te fixen zijn? Ik ben ook aanwezig, hopelijk als "sponsor" van iemand :W

als ik het 10 jaar van te voren aangeef kunnen ze nog moeilijk doen...


edit : ziek = ziek bedenk ik me net :7
 
Als je 2 maanden vantevoren vrij vraagt moet dat toch te fixen zijn? Ik ben ook aanwezig, hopelijk als "sponsor" van iemand :W

Volgens mij hadden we officieus al een dealtje gesloten toch :p haha...

Bij mij is de scoot al gedemonteerd, het opbouwen kan beginnen...

Gaan er nog mensen trainen dat weekend?
 
ik zal een beetje gaan lamballen en jasper de dag doorhelpen (dag ervoor paasparty.......) verder blijft mn moped staan waar ie staat, als het ding dan nogniet verkocht is :D

mark :)
 
ik zal een beetje gaan lamballen en jasper de dag doorhelpen (dag ervoor paasparty.......) verder blijft mn moped staan waar ie staat, als het ding dan nogniet verkocht is :D

mark :)

Gaat Jasper ook naar de paasparty?
Dan word t iig lache op de maandagochtend +ralf+
 
Ik heb er goed zin in! Ben nog niet zo heel ver, maar iig een stuk verder dan vorig jaar rond deze tijd. Als je alles netjes wil hebben gaat er dus echt 3x zoveel tijd inzitten dan ' ff een racer opbouwen' :p
 
kheb nog niet veel kunnen doen en ben al redelijk ver

koeling is gemonteerd incl leidingen ... frame is klaar voor kappen/voorvork

kutklusjes blijven bespaard tot remmerij reviseren en alles pasmaken ... dus zodra ik mn blok klaar heb ben ik in een weekendje klaar
 
Back
Top