3 September Brommersprint Genemuiden

Ok dan, ziet er dus naar uit dat we het reglement van Jubbega 2005 gewoon gaan overnemen. Ook komt er idd eem maximum aan inschrijvingen, want je moet niet te lang wachten en er zijn natuurlijk ook nog andere klasses.

Een warm-rij-baan is niet echt een optie, omdat dit qua verzekering erg moeilijk ligt. We moeten dan een tweede baan ergens inrichten en ook volledig bezetten met mensen van de organisatie, en dat wordt dus moeilijk. Daarbij wordt het dan volgens ons nog moelijker om iedereen op tijd bij de start te krijgen, omdat iedereen aan het rijden is op het opwarmstuk (+ plus de scoots die daar weer kapot lopen en niet komen opdagen)

Verder is alles weer net zoals vorig jaar met nog wat extra dingen, maar dat horen jullie nog wel.

Greetz Klaas Jan
 
Last edited:
Er word dus met de regelementen van Jubbega 2004 gewerkt? Niet met de 2005 regelementen? Want dan hebben de sprintframe's natuurlijk een grote voorsprong t.o.v. de "casual scoots". Dat zou jammer zijn, en kan evt deelnemers schelen....
 
Ik stelde die vraag ook al of de X-treem en Standaart 70cc scooters gemixt gaan sprinten dit jaar in Genemuiden ..?
Beter lijkt dat dat gescheiden gebeurt zoals de kerel hier boven ook aangeeft.
 
Sander said:
Er word dus met de regelementen van Jubbega 2004 gewerkt? Niet met de 2005 regelementen? Want dan hebben de sprintframe's natuurlijk een grote voorsprong t.o.v. de "casual scoots". Dat zou jammer zijn, en kan evt deelnemers schelen....

hij zei dat er ook andere klasses komen, dus misschien ook voor de frames ?:)
 
Sander said:
Er word dus met de regelementen van Jubbega 2004 gewerkt? Niet met de 2005 regelementen? Want dan hebben de sprintframe's natuurlijk een grote voorsprong t.o.v. de "casual scoots". Dat zou jammer zijn, en kan evt deelnemers schelen....

Nee, we racen dit jaar met de reglementen van Jubbega 2005, maar ik bedoelde dat dit bijna dezelfde reglementen zijn als wij vorig jaar gebruikten, maar dan aangepast (2 klasses bij de scooters).

Excuses voor de onduidelijkheid!
 
Zijn er nog mensen die een goede stuntman/vrouw kennen? We zijn nog op zoek naar wat leuke toevoegingen voor de sprint. Ook zijn we nog op zoek naar bedrijven die wel een stand willen hebben op de Brommersprint 2005.

Als jullie wat weten, let us know!

Greetz KJ
 
Brommersprint said:
Nee, we racen dit jaar met de reglementen van Jubbega 2005, maar ik bedoelde dat dit bijna dezelfde reglementen zijn als wij vorig jaar gebruikten, maar dan aangepast (2 klasses bij de scooters).

Excuses voor de onduidelijkheid!

Okeej :)

100% compleet duidelijk. Wie weet dat ik ook wel effe kom meerijden tegen die tijd..:)
 
Glenn rijdt motor én scooter :)
GSXR 600

61-1087148438.jpg


61-1087148455.jpg
 
Brommersprint said:
Zijn er ook nog mensen die tips hebben wat betreft goede motor stunts?
nou niet die appel van vorig jaar want dat doet me buurman em ook nog na :rolleyes: bter huur je dat stuntteam in die ook op 2 fast 2 furious weekend was in Zandvoort :p dat is pas stunte!:D

en dr zat nog een bokgeil wijf ook bij dat stuntteam:p:p
 
ik had ook maar een id-tje

kun je niet gewoon de startlijn 50 meter verderop de baan zetten, zodat je de eerste 50 meter ff gas kan geven, voor de meesten is dit al genoeg als ie is warmgedraaid...

voordeel, je hebt geen extra baan nodig.
nadeel, het starthuis moet naast de baan, en niet erop (zoals vorig jaar)
 
Aerox-Evo70 said:
ik had ook maar een id-tje

kun je niet gewoon de startlijn 50 meter verderop de baan zetten, zodat je de eerste 50 meter ff gas kan geven, voor de meesten is dit al genoeg als ie is warmgedraaid...

voordeel, je hebt geen extra baan nodig.
nadeel, het starthuis moet naast de baan, en niet erop (zoals vorig jaar)

Das een goed idee, maar 50 meter is helaas niet mogelijk i.v.m uitrijstuk (kruispunt) maar wat extra ruimte voor de start is zeker niet verkeerd.

Bedankt voor de tip!
 
Weet niet of de middelen er voor zijn, maar als er vanuit de organisatie nou elke sprint zou worden gefilmd, en daarna op een dvdtje zou worden gezet, zou je wel de ultieme dvd hebben... en dan denk ik aan een soort Tennisscheidsrechter-stoel, waar 1 persoon, de hele strook zien kan... Dan zou er voor het eerst ook eens een perfect naslagwerk van de sprints zelf zijn :W
 
Back
Top