Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
DG. said:
Zou ook gaan, met RobertD en BartR mee, gaat er gisteren wat mis met sporten moet ik naar de dokter vanmiddag :X :X Een spier in mn borst ingescheurd, flink last van.


je had zo met mij mee gekunt man kom er net vandaan

ik was met egbert en JOYCE ;) wagenaar
 
was weer een erg gezellige meeting, bijna de hele dag droog alleen tijdens de finales wat regen( weet iemand of het nog door is gegaan ? )

Zelf 17pk gehaald en een tijd van 8,9 sec gereden :D xD
 
Ben benieuwd naar de foto's en tijden :)

Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Mja volgend jaar beter laten we maar zeggen:)
 
Heb je videocamera mee krigj je de verkeerde band mee pffff. Maar 3 min kunnen opnemen met dat ding en batterijw as door een een of andere vage reden ook zomaar leeg :(.

Maar jah toen men digicam maar gepakt. Ik hoop dat dit filmpje dan ook goed genoeg word. Zal em ff inelkaar flansen....

70KM me tmijn slider. Teriwjl hij eerst niet eens 20 km kon volhouden op 65 8P. Nu 70 volgehouden en getoert met 70 km/u of zo. Met een gashendel die blijft hangen 8P. Maar gelukkig kon ik een buitenkabel met kabel kopen :D. Dus ff fixen binnenkort. Zo kan ik geen wheelies meer :S
 
Matthew. said:
Leuke meeting , vrachtwagen met straalmotor was tof


damn te vet was dat, ik lag in een deuk echt waar 9||6 Verder vast het wel tof.Alleen als bezoeker is het toch anders :p.
Mario zijn hok eerste heat 6.9 zoeits 9||6
 
idd was een super meeting, ondanks dat me vriendin niet mee kon :(
Maar ik zelf eerste heat twee wheelies, en een tijd van 8.115
tweede heat een camera op me helm laten planten :W ben benieuwd wat het geworden is, maar dat zien we binnenkort wel, helaas ook niet echt een denderende tijd, jammer maar helaas.
DennisM nog 20.4 pk neer gezet had ik meegekregen op de testbank.
Mike eerste tijd.
Een symjet daarna 19 pk meen ik.
Erwinb de tweede tijd.

Toen naar huis gegaan, maar die truck was mega :W
 
Helaas niet kunnen rijden vandaag, nog teveel problemen om goed te kunnen rijden.. :)

Verder was het als toeschouwer ook leuk, zeer geslaagde meeting !

After-Meeting @ Mac was echt ERNSTIG :X
 
RobertD said:
Helaas niet kunnen rijden vandaag, nog teveel problemen om goed te kunnen rijden.. :)

Verder was het als toeschouwer ook leuk, zeer geslaagde meeting !

After-Meeting @ Mac was echt ERNSTIG :X


wanneer zijn die niet ernstig :p
 
Net terug.

Was vet. en het weer zat mee :)op de terug weg wat regen.
Volgend jaar ckr weer
Mac was ook wel vet;)

Foto's + films komen nog online.

yO ;)
 
was zeer goed geregelde meeting! de VT brommers liepen als de brandweer:p
alleen jammer dat de twinner van ABT vastnaaide.....

heeft iemand uitslagen van de finales?
 
God ze moeten ook wat uitvinden op die perskaartjes en spul. 2 x was mijntes weggewaaid! 2de x weer gevonden 8P. Best wel dom maar jah....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top