3 September Brommersprint Genemuiden

Ik kom iig kijken , was best lachen vorig jaar..dit jaar zullen er ook genoeg uit Soest meedoen dus ik ben er.

Volgens mij wordt 2005 HET meeting jaar voor velen :)
 
Hey ladies & people,

Idd 3 september 2005 staat gepland voor de brommersprint Genemuiden. Inschrijving is nog niet mogelijk, binnenkort zal bekend worden gemaakt hoe we dat gaan doen.

Als er nog opmerkingen en/of tips zijn dan horen we het graag! (het uit-rij-stuk dus wat langer i.v.m. afremmen) deze race is geen onderdeel van een competitie en zal geheel op zichzelf staan.

Greetz Klaas Jan
 
Wat zou daar dan een oplossing voor zijn? We gaan van te voren bepalen hoeveel mensen er in de verschillende klasses kunnen deelnemen. (Zoals het nu lijkt zullen we ´helaas´ wel een limiet moeten stellen)
 
Brommersprint said:
Hey ladies & people,

Idd 3 september 2005 staat gepland voor de brommersprint Genemuiden. Inschrijving is nog niet mogelijk, binnenkort zal bekend worden gemaakt hoe we dat gaan doen.

Als er nog opmerkingen en/of tips zijn dan horen we het graag! (het uit-rij-stuk dus wat langer i.v.m. afremmen) deze race is geen onderdeel van een competitie en zal geheel op zichzelf staan.

Greetz Klaas Jan


Een stukje om vrij te kunnen/mogen (warm)rijden :rolleyes:
 
Brommersprint said:
Als er nog opmerkingen en/of tips zijn dan horen we het graag! (het uit-rij-stuk dus wat langer i.v.m. afremmen)

+ralf+


Misschien is het handig om het Jubbega 2005 reglement te gebruiken (2x scooterklasse)
 
ABT said:
+ralf+


Misschien is het handig om het Jubbega 2005 reglement te gebruiken (2x scooterklasse)

Lijkt ons IDD een goed plan. Om de scooterklasse op te splitsen in 2 klasses. Zijn er nog aanmerkingen op het reglement van Jubbega? (onduidelijkheden etc)

Mzzls
 
Back
Top