3 September Brommersprint Genemuiden

Enrico@Sprinter said:
Pak anders het ST.net regelement.. Heb je 3 duidelijke klasses :)

Onze voorkeur gaat in eerste instantie uit naar 2 klasses, gebasseerd op het nieuwe reglement van Jubbega. Alleen hoorden we wat geruchten over onduidelijkheden in dit reglement en dat willen we natuurlijk voorkomen.
 
Vorig jaar gemist :( Hopelijk dit jaar present als me scootie nog leeft na al die andere meetings. ( en als het dan nog mooi weer is natuurlijk :D ).
Anders sowieso aanwezig maar dan zonder scoot.
 
Brommersprint said:
Onze voorkeur gaat in eerste instantie uit naar 2 klasses, gebasseerd op het nieuwe reglement van Jubbega. Alleen hoorden we wat geruchten over onduidelijkheden in dit reglement en dat willen we natuurlijk voorkomen.

Ik vind het reglement van Jubbega zeker niet onduidelijk. Feit is wel dat slechts heel weinig mensen weigeren het goed door te lezen.
Dus je zou het reglement gewoon kunnen gebruiken.
 
Joël said:
Ik vind het reglement van Jubbega zeker niet onduidelijk. Feit is wel dat slechts heel weinig mensen weigeren het goed door te lezen.
Dus je zou het reglement gewoon kunnen gebruiken.


Mee eens, ik vind het ook gewoon duidelijk.
 
En ook een maximum met inschrijvingen doen net als Jubbega, want anders moet je misschien een hele middag w8en voor 2 sprintjes... gewoon 200 deelnemers max.

Dat is gewoon genoeg!
 
Precies....

200 max, en gewoon inschrijven op binnenkomst van de inschrijfformulieren. Houd het simpel en fijn.

De Jubbega-regelementen zijn voor mij ook heel duidelijk...
 
dieselmaniac said:
wanneer kunnen we inschrijven


Brommersprint said:
Hey ladies & people,

Idd 3 september 2005 staat gepland voor de brommersprint Genemuiden. Inschrijving is nog niet mogelijk, binnenkort zal bekend worden gemaakt hoe we dat gaan doen.


- Of je bent stekeblind
- Of je bent lui
- Of je bent een allochtoon, die niet kan lezen, maar wel kan schrijven...

Want het stond dus gewoon 17 reply's boven de jouwe, op #33...... :L
 
Er zijn te weinig 50 cc sprint scooters om daar een leuke klasse van te maken lijkt me...

Gewoon Jubbega regelement, ribbens tijd measurement en aantal deelnemers overnemen. Dan is t gewoon een mooie waardige sprint net als Jubbega!
 
Member BCR said:
Als er maar 2 klasses zijn voor scooters rijden de zogenaamde X-treme scoot's samen met de 70cc scooter's ..?
50cc is zowiezo appart ..

Jemig, lees het jubbega reglement of hou je mond :L
 
Sander said:
- Of je bent stekeblind
- Of je bent lui
- Of je bent een allochtoon, die niet kan lezen, maar wel kan schrijven...

Want het stond dus gewoon 17 reply's boven de jouwe, op #33...... :L

dan hoop ik voor je dat als jij voortaan een topic leest het HELE topic doorleest:) want dat doe ik dus niet :L :+
 
Back
Top