3 Juni SBO Race Amsterdam..

Paulus jij was afgelopen zondag anders ook weer flink bezig :D 140 door een traject controle waar je 100 mocht, ehm 80 voorbij een flitspaal waar je 50 mocht :D
 
ik wist niet 100% zeker dat je een boete krijgt, nu wel.

hahaha hoe kan je dat nou niet zeker weten ... wist alleen niet dat ie zo duur zou zijn .... fuckin hell

krijg net binnen 260 euri voor de staat

hoop dat het bij die ene blijft
 
en waar zijn die bekeuringen opgelopen ?? locatie ?? omdat pronk afgelopen zondag ook aan de late kant was zeg maar en ik ook iets moest doorrijden over de gehele afstand :p
 
hahaha hoe kan je dat nou niet zeker weten ... wist alleen niet dat ie zo duur zou zijn .... fuckin hell

krijg net binnen 260 euri voor de staat

hoop dat het bij die ene blijft

Dat is echt K#t voor je haman.

maar hoeveel km reed je te hard dan
 
43 km/h te hard en het was op de A10, ja weet ik veel ik kom daar nooit ik rij alleen in brabant en daar heb je geen traject controle
 
Nou bedankt ik heb er nu al een pest hekel aan. Ik ga denk ik maar m'n helicopter brevet halen, dan word ik tenminste niet meer geflits.
Geen last van files....... we dwalen af. Amsterdam was gaaf :p
 
L*L je weet toch dat daar traject controlle is :X
Herinnert zich iemand die 6x door de westerschelde tunnel is geknald @ topspeed :X:X Ooit daar de bon nog van gehad?
Verder ivm de trajectcontroles, zure boetes maar het is zo duidelijk aangegeven. Overal 80 borden, volop in het nieuws geweest over de grote steden met trajectcontrole. Dat maakt het niet niet minder zuur op natuurlijk maar je had het kunnen weten :p
 
Herinnert zich iemand die 6x door de westerschelde tunnel is geknald @ topspeed :X:X Ooit daar de bon nog van gehad?
Verder ivm de trajectcontroles, zure boetes maar het is zo duidelijk aangegeven. Overal 80 borden, volop in het nieuws geweest over de grote steden met trajectcontrole. Dat maakt het niet niet minder zuur op natuurlijk maar je had het kunnen weten :p

het was ook niet zo dat we het niet wisten we hadden echter de keuze of nog kunnen racen die dag of voor niks op en neer naar amsterdam rijden
 
Mwa...voor 260e zou ik het dan wel weten...:) Het stukje trajectcontrole is 4 minuten rijden, hooguit dat je er een minuut mee bespaard. Maar niet als commentaar hoor, achteraf gelul is altijd makkelijker. En als je had geweten dat het geintje zo duur zou zijn had je het waarschijnlijk ook niet gedaan. Maar...volgende keer gewoon ff aan de snelheid houden dus, en ff bellen of iemand je in kan schrijven :)
 
Back
Top