2 april 2006 lelystad

metrakit klasse is iets nieuws waar mensen een geheel nieuwe machine voor moeten aanschaffen.
dat is voor de meeste het struikelblok omdat ze thuis een kant en klare racer hebben staan.
zoiets moet gewoon groeien in de landen om ons heen worden er heuze kampioenschappen mee gereden.
zelfs europeese kampioenschappen dus mogelijkheden ten over.
het zal dit jaar niet storm lopen maar dat was ook niet verwacht.
jammer vind ik wel dat de junior cup niet opgestart kan worden vanwege geen inschrijvingen.
je kunt nergens in nedeland op je 8e op een schakel machine stappen van dit niveau.
jammer want dit is toch een mooie tussen oplossing om van de pocket bike's naar bv de 125 te gaan.
de mogelijkheid is er nu en het is nu aan de geintresseerde om erin te stappen.
 
ik denk dat het over het algemeen moeilijk
is om een geheel nieuwe klasse te beginnen.
is het misschien niet een idee om een gewone
schakel klasse op te richten met 70cc(zoals de formule en expi klasse van de sobw)???
veel mensen hebben al zo'n brommer en kunnen hem makkelijk ombouwen.

voor alle rijders veel succes met het verdere opbouwen en ik kom zeker kijken op lelystad!!
 
Ik skip de eerste 2 wedstrijden, die vallen midden in de tentamenweek en dat gaat even voor.
Ik baal er eerlijk gezegd wel van, maar ik moet nu eenmaal prioriteiten stellen.
 
djpauluz said:
ik denk dat het over het algemeen moeilijk
is om een geheel nieuwe klasse te beginnen.
is het misschien niet een idee om een gewone
schakel klasse op te richten met 70cc(zoals de formule en expi klasse van de sobw)???
veel mensen hebben al zo'n brommer en kunnen hem makkelijk ombouwen.

voor alle rijders veel succes met het verdere opbouwen en ik kom zeker kijken op lelystad!!
Voordeel van de MK machine is dat deze stukken kleiner is dan een normale schakel brommer, soort midi-bike... Ik zie me neefje van 8 nog echt niet op een GRP stappen ofzo, wel op de mk bike.

Affijn, ik zelf moet voor mijn racer nog het volgende doen:
-Framebuisje afwerken
-Aim monteren
-Ophalen bij zijn tijdelijke logeer adres
-Kappen in kleur spuiten (grondlak ligt nu te drogen :p )
-Stickers plakken
-Radiateur monteren
-Droog weer banden op velgen monteren (blijf optimistisch)

Halfweg seizoen maar eens kijken naar verse achterveer en rem-upgrade...
 
* Start nummer ontvangen.
* Remvloeistof vervangen
* Nieuwe zuiger monteren
* Kortere vertanding ( 14/14 )

Klaar.......:)


-:-
 
We hebben de laatste startbewijzen van de MON nog niet ontvangen.
En als ze wel binnenkomen gaan ze meteen dezelfde dag ook weer op de post met een extra infobrief.

Na het ontvangen van de papieren bij ons terug (compleet) duurt het ongeveer een weekje of twee.
 
Back
Top