Er zit nu een 75 in deze is ook diegene die het best draait. Maar euh ik ben vergté te zeggen hij rijd altijd de eerste 10-20 minuten goed maar daarna niet meer.Ik denk dat het eerder door je afstelling komt.
Als dit het geval is dan is je sproeier te groot.
Waarschijnlijk zit je bougie er helemaal onder en wilt ie daarom niet goe vonken
Komt er ook zwarte smurrie uit je uitlaat?
Heb nu zo het aparte olie tankje denk je dat ik zelf moet mengen? Of licht het aan de benzine en lucht?Zal wel aan je mengverhouding liggen .
Nee heb een 75 er in is wat er in zat toen ik heb heb gekregen dus denk eerder de oliepomp maar ik ga eens zelf me gen welke ratio raad je aan voor een zip?Wie weet geeft de olie pomp teveel olie door , bijv door slijtage oid.
Sproeier zou kunnen ,,, is die pas een aantal maten vergroot?
Ja weet ik wel maar rijd zo het beste van alles dar ik heb geprobeerdDat het er onder zit wil niet zeggen dat het klopt.
Ok top ik kijk morgen voor een kleinere sproeierAls die zwarte prut onverbrande benzine (en olie) vermengd met roet is, wat het meestal is, is de sproeier toch echt te groot. Of er gaat iets grondig mis in de ontsteking. Slechte bobine, bougie oid. En/of de bougie slaat vet, maar dat is ook niet zomaar, dan gaat er ook iets mis in minstens 1 van die 2 dingen.
Of er moet echt veel en veel te veel olie in komen, zou ook kunnen hoor. (en dan slaat de bougie ook vet) Maar met een oliepomp zie ik dat eigenlijk toch niet zo snel gebeuren.
Ik hoef niet een choke om aan te doen maar nu start hij gewoon niet meer het is niet dat hij niet goed rijd maar hij start gewoon niet meer.Het is vrij logisch dat hij eerst beter op een sproeier 75 loopt omdat je dan veel te rijk loopt dus eigenlijk rij je alleen maar op de choke die dus in het begin wel handig is voor een goeie start
Als je de choke niet hoeft aan te doen dan is het toch juist logisch dat je een te rijk mengsel hebt.Ik hoef niet een choke om aan te doen maar nu start hij gewoon niet meer het is niet dat hij niet goed rijd maar hij start gewoon niet meer.
geen enkele winkel remreiniger gevonden wat de mij’e is op maar kan ik dit ook doen met deo?Als je de choke niet hoeft aan te doen dan is het toch juist logisch dat je een te rijk mengsel hebt.
Als hij wel aan gaat op remreiniger dan weet je dat het aan het brandstofmengsel of ligt.
Zo niet dan lijkt het mij dat het aan de vonk ligt
Dus lijkt me handig om even te proberen.
Of de compressie is te laag.Als hij wel aan gaat op remreiniger dan weet je dat het aan het brandstofmengsel of ligt.
Jah ben gaan kijken maar hadden het nietAction.
Stel het is dit hoe fix ik het dan?Of de compressie is te laag.
Eerst meten , daarna cilinder demonteren , en de boel bekijken , of opmetenStel het is dit hoe fix ik het dan?
Heb je een hand , of een electrische choke , bij elektrisch , deze even checken , of de plunjer naar beneden gaat , als er stroom opstaatIk hoef niet een choke om aan te doen
Kan mr aanstekergas werkt ook wel.Heb ik
geen enkele winkel remreiniger gevonden wat de mij’e is op maar kan ik dit ook doen met deo?
Nieuw pakkingen denk ik.Jah ben gaan kijken maar hadden het niet
Post automatically merged:
Stel het is dit hoe fix ik het dan?