Zwarte Cross 2009

Mooi he:P

Maar ik erger me soms wel dood aan sommige daar, afgelope keer zag ik een hele groep wegrennen omdat er een gozer pissent achter hen aanzat, ik moest wel lachen:P, maar zou boos worden als hij achter mij aan zou zitten

Mooi he:P

Maar ik erger me soms wel dood aan sommige daar, afgelope keer zag ik een hele groep wegrennen omdat er een gozer pissent achter hen aanzat, ik moest wel lachen:P, maar zou boos worden als hij achter mij aan zou zitten

meestal zijn het de brabanders die zich schuldig maken aan dit soort achterlijk gedrag....

Heel typisch ook, dat er geen ruzie is en er geen marrokanen of weet ik veul wat voor tuig rond loopt..... :+

Oftewel beste evenement van Nederland :)

still wearing it :P
351069087.jpg

Vorig jaar was er voor neg0rs toch gratis entree ofzo iets? :P

Of was dat een prank? Ik heb me er niet in verdiept verder. :P

Dit jaar ga ik er trouwens zeker weten heen! Voorgaande jaren telkens iets anders...

Ben er vorig jaar ook geweest. 3 dagen.
Wel katslam na 3 dagen en KKgaar ouwe.
Echt om 5 uur pitten en om 11 uur dr weer uit. Superlache wel daar, maar die muziek. BAH wat een hekel heb ik daar aan zeg :|
Das wel jammer. Verder wel echt een topweekend gehad. Gingen met ongeveer 20 man en was teringgezellig. Op 1 mongool na die alles in de fik liep te zetten...
We zijn nog met ze allen gaan zwemmen en uit eten geweest in een restaurant. Echt heel leuk met je vriendengroep :)

Back