zonder sproeier 17.2 pk :S?

Status
Not open for further replies.

markie87

13.4 Pk dna
een jongen die ik ken beweerd dat ie met een untuned speed en hpi 2003 en een kundo F1 dat ie 17.2 heeft gehaald ZONDER DAT ER EEN SPROEIER IN ZE CARB ZAT...... nou lijkt mij dit heel stug en hij denkt ook nog is dat ie met wat aanpassingen met een stnd speed 20 pk kan gaan halen en dan zeggen ze ook tegen heb bij VOF de Jager in Winkel ...... ik heb hier verder mijn twijfels over en snap er niks van want het jochie van die speed heeft altijd gila etc gereden en nuopeens zo snel met untuned dingen etc?C?

Willen jullie ff je mening heirover geven of ik nou gewoon dom ben of dat hij dit uit ze duim zuigt zonder sproeier 17.2 pk en met stnd speed 20 pk gaan redden!??

LaterZ mark

Advertisement - register to remove this

dit gaat dus over mij maar dit kereltje weet helemaal niet hoe een 28mm in elkaar zit en rijdt met een Pro race en een std ontsteking met 21mm dus dat ken die ook niet weten. Het gaat dus over een Dell'ortho 28mm rondschuif (code ben ik ff vergeten) in de vlotterkamer zitten 3 sproeiers choke stationair en hoofdsproeier. De hoofdsproeier zit in een sproeier buis (maat 264) daar zit dus een bout ingedraaid(die meteen de vlotterbak vasthoud) waar normaal een dell'ortho sproeiertje inzit(wat ik dus niet wist) dus ik had en afgesteld zonder sproeier in die bout...dat is het hele verhaal dus. Ik heb btw niet altijd met gila gereden... EVO MHR team MHR speed manston 1 manston rep Gila evg idd enz enz..

Status
Not open for further replies.
Back