?Dubbel topic, deze mag dicht.
wat praat jij allemaal heb deze scooter net een week? ben je in de war met iemand anders ofso. weet alleen niet waaraan dat trillen precies ligt en wil niet iets voor niks dalijk vervangen. logisch tochKun je deze niet beter te koop zetten als je er niet zoveel verstand van hebt en gewoon een degelijke kopen. Je hebt iedere week wel een ander probleem.
Ah dan was het in Januari een andere Djani010 met een zip haha. Toevallig! Als er geen onderhoudsgeschiedenis is, begin dan eens met een grote beurt. Verder kan het ook aan loszittende kappen icm choke die aanslaat op koude motor.?
Post automatically merged:
wat praat jij allemaal heb deze scooter net een week? ben je in de war met iemand anders ofso. weet alleen niet waaraan dat trillen precies ligt en wil niet iets voor niks dalijk vervangen. logisch toch
heb 2 type 3s gehad ja met heeeel veel problemen waarbij ik niet zelf overal gelijk uitkwam dus wat vragen stelde dat klopt. maar heb t van mezelf geleerd en krijg steeds meer kennis. maar heb hele beurt gedaan:Ah dan was het in Januari een andere Djani010 met een zip haha. Toevallig! Als er geen onderhoudsgeschiedenis is, begin dan eens met een grote beurt.
Is je stationair toerental heel laag? Opzich is het niet raar voor een 1 cilinder om te trillen bij hele lage toerentallen
Heb hem nu zo afgesteld staan dat die niet uitvalt. toen ik hem net had en ik reed en ik liet mijn gas los maakte mijn toeren evene een dip als die naar stationair ging. en viel soms uit dan dus had hem wat hoger gezet, maar als het wiel dan vrij staat op zn standaard gaat die erg hoog lopen. kan ik op een of andere manier dan die dip weghalen zodat ik hem lager kan afstellen? misschien iets aan de sproeier doen ofso geen ideeOpzich trillen is niet zo gek op een bepaald aantal toeren. Kun je hem niet wat rustiger zetten met de stationairschroef?
weet ik niet. spruitstuk zag er nog netjes uit. maar toen die nog lager stationair liep liep die wel heel erg onregelmatig dus had al wel dat vermoeden.Dan klopt er iets niet. De stationairschroef zou geenn dips weg moeten halen. Trekt hij geen valse lucht?
isgoed ga ik dat doen. maar vind het zo raar als ik me gas los laat dat die touren zo laag gaan.Beste kan je er gewoon wat remreiniger of deo op spuiten om te kijken of hij valse lucht trekt.
maar dit heeft denk ik niks met het trillen te maken. het is gw als die stationair draaid dat die achterlijk gaat trillen en de kapoen hoor je ook gewoon trillen dus weet iemand wat ditbis?Misschien dat de sproeier net een maatje te klein is? Met een te grote sproeier heb je namelijk precies het tegenoverestelde. Weet je welke sproeier er nu in zit?
Ja tuurlijk trillen de kappen maar het stuur en de handvaten trillen ook allemaal dus logisch dat die kappen trillen. is er niet iets bij het blok wat ik kan checken wat het trillen zou kunnen veroorzaken?Zitten de kappen goed vast? Het is niet abnormaal voor een scooter om te trillen als hij stationair loopt. Dat zie je vooral aan de spiegel.
Kan je anders geen video maken zodat het wat duidelijker is?