zip 2000 70cc dr 2t loopt niet

dejonger

New Member
hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand dit ook een x heeft gehad en me kan vertellen wat er met m'n scoobie mis is.
ik was een middag aan het rijden en na 1,5 uur rijden met een beetje stoppen en dan weer rijden wou ik even kijken wat m'n topsnelheid was alleen bij de tweede run sloeg de scooter af net alsof je de sleutel omdraait. hij startte toen niet meer gelijk pas na 5/10 min. toen ben ik snel naar huis gereden en nu telkens na ongeveer 400 meter rijden (2 min rijden) valt die uit en start die niet meer. na een tijdje wachten start die weer moeizaam maar hij valt telkens weer uit, telkens rond de zelfde afstand/tijd.

heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

ja had eerst een 4t blok eronder, had een middag wel hele tijd goed gereden tot op het laats van de middag....
er zat wel eerst een yasuni r uitlaat op en heb er nu een sitoplus opgezet en sproeier veranderd daardoor
 
ja had eerst een 4t blok eronder, had een middag wel hele tijd goed gereden tot op het laats van de middag....
er zat wel eerst een yasuni r uitlaat op en heb er nu een sitoplus opgezet en sproeier veranderd daardoor
Dus de dr70 zat er pas een dag op en je ging een toprun doen?
Post automatically merged:

Kijk trouwens je cilinder na, dan pas weten we hoe en wat.
 
Back
Top