past de kabelboom van de zip sp 2000 ook op een normale zip 2000 2T uit 2009?

jonp0612

New Member
beste mensen,

Ik heb laats te horen gekregen dat ik een nieuwe kabelboom nodig heb, dus ben ik gaan kijken naar kabelbomen voor zip 2000 2t. deze zijn erg schaars op de markt op dit moment en de meeste sites (K-parts. Zandri, M2 etc.) hebben deze niet meer.

gelukkig heb ik nog wel een zip SP 2000 kabelboom kunnen vinden. past deze ook op de Zip 2000 2t uit 2009?
 
Advertisement - register to remove this

Solution
Deels, een Zip SP is watergekoeld dus daar zit een temp sensor bij die een zip2000 niet heeft. En nog wat kleine dingen, maar als je een SP teller hebt dan moet je een heel eind komen. Maar je hele kabelboom naar de tering hoe heb je dat gedaan? Of alles aan elkaar geknepen met stekkers en kroonsteentjes?
Deels, een Zip SP is watergekoeld dus daar zit een temp sensor bij die een zip2000 niet heeft. En nog wat kleine dingen, maar als je een SP teller hebt dan moet je een heel eind komen. Maar je hele kabelboom naar de tering hoe heb je dat gedaan? Of alles aan elkaar geknepen met stekkers en kroonsteentjes?
 
Solution
Deels, een Zip SP is watergekoeld dus daar zit een temp sensor bij die een zip2000 niet heeft. En nog wat kleine dingen, maar als je een SP teller hebt dan moet je een heel eind komen. Maar je hele kabelboom naar de tering hoe heb je dat gedaan? Of alles aan elkaar geknepen met stekkers en kroonsteentjes?
ja SP teller heb ik niet helaas.., ja helaas is de kabelboom al 1000 keer omgeknipt ongeveer. maar het zal toch moeten lukken toch?
Deels, een Zip SP is watergekoeld dus daar zit een temp sensor bij die een zip2000 niet heeft. En nog wat kleine dingen, maar als je een SP teller hebt dan moet je een heel eind komen. Maar je hele kabelboom naar de tering hoe heb je dat gedaan? Of alles aan elkaar geknepen met stekkers en kroonsteentjes?
 
Nou heeft Piaggio wel de boel zo gemaakt dat als jij bijvoorbeeld je olietank niet hebt aangesloten je electrische starr het dan ook niet doet. Dit kun je wel omlussen maar daar kan ik je niet bij helpen. Meestal is het bij Zipjes het makkelijkste en vaak het beste gewoon alles aan te sluiten. Dus de keuze is of een SP teller erop op kabelboompje zoeken. Kan nooit zo lastig zijn toch? Die zip2000 worden toch met bosjes tegelijk uit elkaar gehaald en verkocht in onderdelen?
 
Back
Top