172cc malossi past niet op hexagon 125cc blok??

jayvanveen

Member
Hallo,

ik wilde een 172cc malossi cilinder op mijn hexagon blok zetten en toen ik de cilinder op de zuiger had gezet ging de cilinder echt voor 1 cm in mijn blok en toen werd die geblokkeerd.

Weet iemand hoe dit kan? ik dacht en mensen zeiden dat ook dat een 172 gwwn aanpassingen nodig had aan het blok en dat deze gewoon erin zou moeten kunnen.
 
Advertisement - register to remove this

hij zou moeten passen, wat je kunt proberen is dat je de hals van de cilinder even opmeet met een schuifmaat en de Carters zelf en dat je kijkt hoeveel verschil t is. Is dit een klein beetje kun je t nog uitfrezen.
 
hij zou moeten passen, wat je kunt proberen is dat je de hals van de cilinder even opmeet met een schuifmaat en de Carters zelf en dat je kijkt hoeveel verschil t is. Is dit een klein beetje kun je t nog uitfrezen.
ik heb even lichte tikjes gegeven op de cilinder rondom de tapeinden toen ging die beetje bij beetje erin, ik dacht dat cilinder gewoon makkelijk erin moet schuiven maar met beetje kracht is t gelukt, denk dat t wel goed zit dan.
 
Wat is de rest van je setup?

Sm06 is beter voor normaal gebruik, rijd fijner en is toegestaan.

Pm gaat sneller maar rijd wat minder soepel, ook kun je daar een wok op pakken
 
Wat is de rest van je setup?

Sm06 is beter voor normaal gebruik, rijd fijner en is toegestaan.

Pm gaat sneller maar rijd wat minder soepel, ook kun je daar een wok op pakken
hexa blok is vrij standaard heb nu een malossi 172 erop die heeft een binnenkop die door iemand zelfgemaakt is, heb deze kunnen krijgen van iemand die ermee deed racen, vlg mij met pmtuning 27pk. Ik wilde eig eerst de uitlaat beslissen dan ns gaan kijken achter de carterkap en welke carb is dan t leukst op zo’n 172?
Post automatically merged:

pas op dat dit geen namaak is, er zijn er veel die die dingen als echte pm verkopen terwijl ze werkelijk uit india komen
hoe is dat te zien?
 
hoe is dat te zien?
Kijken naar de vorm en het materiaal/laswerk en demper etc.
Post automatically merged:

28mm is goed voor 172. Als je een pm gaat halen kan je miss beter 30 halen, maar deze past niet op hetzelfde spruitstuk vgm
 
Back
Top