Zijn er nog meer HM uitlaten voor Rieju?

born_2_tune

Well-Known Member
Ik wil zelf een Yasuni Cross hm gaan kopen, omdat je er eigenlijk alleen maar positieve reacties over hoort.En ik het een mooie uitlaat vind. Maar vroeg me af er nog meer/betere Hand made uitlaten zijn voor Rieju....?

Ik weet dat conti, dopler, metrakit enzo onderlangse handmade uitlaten maken voor Am6 dus die pasden ook onder een Rieju. Maar weten jullie of die ook bovenlangse handmade uitlaten maken?
(omdat je weinig handmade uitlaten op de site's van het merk zelf tegen komt...)
Ik wil namelijk geen onderlangse uitlaat....

Of heeft er iemand op dit forum ervaring met deze keus van uitlaat en weet er wat meer over te vertellen b.v. welke goed, mooi en bovenlnags zijn....??

En zo ja post ff een foto plz.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by melf #50
hebo
tecnigas
leovince
malossi (geloof ik)

geen foto's , moet je ff zoeken met google , vindt je er genoeg

dat zijn geen hand mate uitlaten....die ken ik ook allemaal wel maar die zijn allemaal geperst en dus niet uivoerig getest. Ik heb toevallig ergens gezien dat er een hand mate uitlaat van gianellie uit komt....
 
Dit is die Giannelli handmade voor Rieju:
lin.asp

En dit is de Yasuni cross hm:
cross-hm.jpg

Dit bedoel ik met hand made uitlaten >melf # 50.....
 
Ik ben al weer wat wijzer ik weet al dat er een conti bovenlangs is. En dat Bidalot kwa prestaties bijna hetzelfde is als Yasuni. Maar dat ze een andere look hebben.Maar waar ik die bovenlangse uitlaat van conti op het internet kan vinden...:S weet iemand dat??
 
contisenda.jpg

Gare pic maar dit is dus de Conti voor een Senda. Zal er volgens mij ongeveer hetzelfde uitzien als de AM6 versie voor Rieju.

En dit is de Gianelli Conti variant.
Ongeveer hetzelfde maar met een ander merkje en wat, heel wat goedkoper :)
exhaust-set.JPG


Denk dat ze opzich toch wel moeilijk te krijgen zijn voor een rieju
 
Last edited:
Originally posted by ElmoRS
contisenda.jpg

Gare pic maar dit is dus de Conti voor een Senda. Zal er volgens mij ongeveer hetzelfde uitzien als de AM6 versie voor Rieju.

En dit is de Gianelli Conti variant.
Ongeveer hetzelfde maar met een ander merkje en wat, heel wat goedkoper :)
exhaust-set.JPG


Denk dat ze opzich toch wel moeilijk te krijgen zijn voor een rieju

thx voor de info. ik hen al een foldertje aangevraagt over die contie uitlaat....en die gianelli uitlaat had ik ook al gezien op internet ja met dit plaatje:
55_enduro2T.jpg


....
55_enduro2T_1.jpg
Mooie demper trouwens ook....:)

Maar weet jij of die dingen goed zijn? Kwa kwaliteit en prestatisch? Want ik kan hier niks over vinden op fora's
 
ik had Conti CHR => snel 50cc ... teminste, niet een pro race maar toch .. valt onder de betere 50ccs ! Conti maakt geen 70 ;)
Maare uitlaat is wel flexx ;)
 
HrDmAn weet jij of daar ook een buisje bij zit bij zo'n conti voor 70cc? Want ik weet dat je als je een Yasuni ( cross hm ) koopt dat je er dan 2 buisjes bij krijgt 1 voor 25mm aansluiting voor 50cc en een buisje voor 70cc aansluiting......die Yasuni cross hm werkt zeer goed op die 70cc.....Of is die puur voor 50cc ontworpen die uitlaat?
 
Back
Top