Zijn er nog meer HM uitlaten voor Rieju?

Originally posted by melf #50
ik bedoelde eigenlijk meer of die 50cc nou daadwerkelijk beter is dan std?

ja hij maakt meer toeren maar kwa kwaliteit bedoel je?
orgineel is heel goed misschien iets beter omdat hier een imitatie zuiger in zit, maar dit is wat sneller....En ik moest kiezen tussen uihonen of nieuwe cilinder.
 
ik bedoelde de verhouding trekkracht/snelheid , omdat ze standaard al als een crosser tekeer gaan! want een "snelle" 50cc kan uiteindelijk wel sneller zijn maar dan levert ie soms behoorlijk in op trekkracht ,en helemaal met snelle pijp.......
 
Originally posted by melf #50
ik bedoelde de verhouding trekkracht/snelheid , omdat ze standaard al als een crosser tekeer gaan! want een "snelle" 50cc kan uiteindelijk wel sneller zijn maar dan levert ie soms behoorlijk in op trekkracht ,en helemaal met snelle pijp.......

Da weet ik nog niet hoe dat uitpakt op mijn brommer want ik moet hem nog gaan inrijden als ik uit het gips ben. Maar als ik er een goeie uitlaat onder leg, een goeie grotere caburateur en hem "perfect" afstel dan denk ik van niet.
 
Heeft er niemand meer wat te zeggen over de vraag van mijn topic? Zoals Ervaring met de keuze van een goeie uitlaat voor een Rieju RR....Ik zag trouwens nog op 50cc.nl een dopler uitlaat staan voor Rieju maar is die nieuw en goed? En weet iemand waar ik mischien tests kan vinden of resultaten in een tabel ofzo van geteste uitlaten voor am6 ( Rieju )?
 
Originally posted by senda dreamer
ik heb een doppler op mn derbi met ng 70 tuned en loopt erg lekker ook op 50 cc deed die et lekker :)

Hoeveel rmp leverde hij ongeveer met een 50cc en met welke carburateur en sproeier?
En hoeveel rmp met een 70cc?
Dan kan ik hem is vergelijken met de Yasuni....8)
 
Heeft er niemand meer iets te zeggen?
Mening of ervaring welke uitlaat nou echt geschikt is voor een am6 blokje met een snelle cilinder. Die getest zijn en waar je over kunt zeggen: dat is nou een snelle uitlaat voor 50cc (bijde 50cc en 70cc) Dus niet zo'n low buget ding waar je nie veel mee opschiet en er alleen vet uit ziet.....
 
Turbokit

Heeft er iemand een Turbokit uitlaat en kan mij vertellen of die goed presteren? Ze zien er best mooi uit maar ik denk dat het weer lowbudget junk is. Want de chrome bocht is geperst maar de zwarte carbonne demper maakt hem denk ik zo duur ( €170 voor zo'n geperst ding best duur) Ik kan op internet namelijk alleen maar scooter uitlaten van turbokit vinden.
 
Back
Top