Zielige maatschappij...

Originally posted by Gmuze

En het trieste wat bij ons gebeurt is dat ze iemands handvat er af hebben gehaald en onder hebben gepist en daarna er weer opgedaan. Zaten ook vrienden van me bij. Ik mag die jonge van wie die scooter is ook niet, maar dit is echt heel triest.

Dat waren zeker hele kleine zielige jongentjes dat ze niet eens op handvat-hoogte kunnen pissen :+
 
Originally posted by Lord of Panic
Dat waren zeker hele kleine zielige jongentjes dat ze niet eens op handvat-hoogte kunnen pissen :+

hehehe ... als je een spy hebt kan dat heel makkelijk hoor ... ook in een afzuigbuis\slang voor je luchtfilter :+ :+
 
Originally posted by haagze sf2
beetje kleine kinderen slaan en dan als je een klap op ze kop terug geeft wordt je geboeit afgevoerd.. en dan wordt je nog aangeklaacht voor opelijke geweld pleging ook.... jah het zijn honden dan heb je een gespek met die agent omdat ik aangifte wil doen EN DAN ALLES ONTKENNEN HE!! toen was ik in eens de viezerik die begon met slaan..

maarja kijken wie de rechter gelooft...

em, zou je dit nopg eens uit kunne leggen, ik snap er geen fuck van:p
 
nee agent duwde mij omdat ik niet mee wou ( volgens hem.. Ik liep netjes zonder gezeur mee.. :| ) dus ik zeg wilt u dat niet doen.. Agent zegt: ik schop je K#nker poten onder je lichaam vandaan als ik dat wil. Dus ik zeg tuurlijk. Agent slaat mij ik draai me om en sla agent op zijn neus :W
ik in de boeien en hub op de grond en mee :|

Kleine kind was ik in dit verhaal..

maarja ontopic??
 
Back
Top