fred_krpk
Well-Known Member
eerst had ik een project scooter (pia NTT). naja van die heb ik zoveel mogelijk proberen te verkopen. een paar kappen en het frame incl velgen en voorvork bleven over. en dan kijk je der een paar keer na zie je dernaast een halve honda MT staan en dan ga je denken. zo begon dit project zon beetje.
de setup van de MT blok is niet bijzonder:
giet 70cc tuned
Uitlaat was geloof ik een luhao (zo'n chromen bocht).
carb. 16mm keihin met een kort spruitstuk
malossi filter
4 bak
oke dus ik alles bij elkaar gelegd en ging bedenken hoe ik van die 2 dingen 1 kon gaan maken en na wat passen werd hij zo
er moet nog een hoop gebeuren voor hij ken rijden. er zit nog een hoop laswerk in. er zijn verschillende problemen die opgelost moeten worden.
wat gaat er bebeuren aant uiterlijk:
er zal wel wat worden gestyled meeste is nog afwachten.
ook zal er een hoop worden gepolijst en gefreest.
er komt een seatpipe op met 2 dempers.
en het alles krijg een mooi kleurtje
hier nog wat fotos
naja alles moet nog worden schoongemaakt en het frame krijg van de week wel een verflaagje
de setup van de MT blok is niet bijzonder:
giet 70cc tuned
Uitlaat was geloof ik een luhao (zo'n chromen bocht).
carb. 16mm keihin met een kort spruitstuk
malossi filter
4 bak
oke dus ik alles bij elkaar gelegd en ging bedenken hoe ik van die 2 dingen 1 kon gaan maken en na wat passen werd hij zo
er moet nog een hoop gebeuren voor hij ken rijden. er zit nog een hoop laswerk in. er zijn verschillende problemen die opgelost moeten worden.
wat gaat er bebeuren aant uiterlijk:
er zal wel wat worden gestyled meeste is nog afwachten.
ook zal er een hoop worden gepolijst en gefreest.
er komt een seatpipe op met 2 dempers.
en het alles krijg een mooi kleurtje
hier nog wat fotos
naja alles moet nog worden schoongemaakt en het frame krijg van de week wel een verflaagje
Last edited: