zelfbouw project

fred_krpk

Well-Known Member
eerst had ik een project scooter (pia NTT). naja van die heb ik zoveel mogelijk proberen te verkopen. een paar kappen en het frame incl velgen en voorvork bleven over. en dan kijk je der een paar keer na zie je dernaast een halve honda MT staan en dan ga je denken. zo begon dit project zon beetje.

de setup van de MT blok is niet bijzonder:

giet 70cc tuned
Uitlaat was geloof ik een luhao (zo'n chromen bocht).
carb. 16mm keihin met een kort spruitstuk
malossi filter
4 bak

oke dus ik alles bij elkaar gelegd en ging bedenken hoe ik van die 2 dingen 1 kon gaan maken en na wat passen werd hij zo

MVC-371S.JPG

er moet nog een hoop gebeuren voor hij ken rijden. er zit nog een hoop laswerk in. er zijn verschillende problemen die opgelost moeten worden.

wat gaat er bebeuren aant uiterlijk:

er zal wel wat worden gestyled meeste is nog afwachten.
ook zal er een hoop worden gepolijst en gefreest.
er komt een seatpipe op met 2 dempers.

en het alles krijg een mooi kleurtje

hier nog wat fotos

naja alles moet nog worden schoongemaakt en het frame krijg van de week wel een verflaagje

MVC-369S.JPG

MVC-370S.JPG

MVC-372S.JPG

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik heb al een plek gevonden voor het blok ik zal in de loop van de week het hele plan laten zien

hijs trouwens te bowonderen op speelmansplaten moet alleen nog ff vervoer zien te regelen....

Gaaf man, ik vind dit soort projecten prachtig... Plaats een filmpje als hij rijd, wil het allemaal wel eens in actie zien :D

Vdende said:
Kijk das pas echt orgineel..:) zal hoop ik goed lopen maar past het wel allemaal? en hoe wil je je blok en alles gaan bevestigen ?

succes :D

naja in de loop van de week ken je der achter komen :P

Hans F. said:
Uitlaat was geloof ik een luhao (zo'n chromen bocht). Grappig ding :)

carb. is trouwens een 16mm keihin -:-

ohw thx man was het een beetje vergeten maar die uitlaat word een seatpipe dus zal een beetje aan worden geknutseld ;)

vind dat achterwiel er zo niet uit zien eigenlijk, maar heel tof idee!
En dan ook nog het lef hebben om het uit te voeren is nog vetter 8)

ik heb net ff wat eraan gedaan. ik heb ff zitten denken hoe ik het best ophangen ken maken voor het blok. naja en ik ben een beetje gaan passen en meten toen kwam er dit uit

MVC-375S.JPG

MVC-376S.JPG

vanavond zijn er meer fotos

Back