zelf scooter spuiten?

bastaaa

100% Vlaming
ik wil dus zelf men scooter gaan spuiten met spuitbussen van mottip. Nu was de vraag of dit wel een goed resultaat geeft? heeft misschien iemand enige tips en voorbeelden ofzo? en ook wat ik juist moet doen: hij is nu al profesioneel gespoten (metalic) is het gewoon genoeg dat ik de lak mat schuur of moet ik de volledige lak eraf schuren?

alvast bedankt, groeten Koen!
 
Advertisement - register to remove this

licht er ook aan of je goed kan spuiten en of je het goed dekkend krijgt...
als je alles goed voorbereid en de prime laag is goed hoef je niet zo heel veel lak te gebruiken voordat ie mooi dekkend is.
 
Originally posted by VaTaR
kheb ook een vraagje ivm het spuiten

Ik heb laatst een BCD voorkap besteld voor mijn Stunt , maar ik zou die direct al willen spuiten in kleur van mijn brommer...

MOET ik dat dan nog altijd afschuren of zou ik daar gewoon mogen overgaan met een spuitbus (die ervoor gepast is)?
en als je het echt moet afschuren , waarom dan wel?

iemand?
 
Originally posted by -Tim.b-
licht er ook aan of je goed kan spuiten en of je het goed dekkend krijgt...
als je alles goed voorbereid en de prime laag is goed hoef je niet zo heel veel lak te gebruiken voordat ie mooi dekkend is.

8P

net alsof 2 lagen ooit meer zal glimmen dan 5 8P
 
Originally posted by VaTaR
kheb ook een vraagje ivm het spuiten

Ik heb laatst een BCD voorkap besteld voor mijn Stunt , maar ik zou die direct al willen spuiten in kleur van mijn brommer...

MOET ik dat dan nog altijd afschuren of zou ik daar gewoon mogen overgaan met een spuitbus (die ervoor gepast is)?
en als je het echt moet afschuren , waarom dan wel?

als er iemand hier nog een antwoord zou willen op geven aub

ik zou dit liefst zo rap mogelijk willen weten, sorry als dit een domme vraag is :s
 
Originally posted by VaTaR
als er iemand hier nog een antwoord zou willen op geven aub

ik zou dit liefst zo rap mogelijk willen weten, sorry als dit een domme vraag is :s

ik denk toch iets lichtelijk opschuren met 1000 ofzo :S
ander hecht het denk ik never nooit goed
 
Originally posted by aralfa
ik denk toch iets lichtelijk opschuren met 1000 ofzo :S
ander hecht het denk ik never nooit goed


Is dat dan omdat er daar zo'n soort laag vernis ofzo op ligt misschien? of iets dat er gewoon voor zorgt dat er niets kan 'aankomen' aan je verf gewoon?

Da wordt dus toch schuren :(
 
Back
Top