Zelf gespoten

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Wie, o wie, van jullie heeft z'n eigen scoot gespoten?
Meeste doeds die zelf spuiten hier in de buurt zijn mbk spirit (no offence btw) rijdende sjonnies die met een onafgestelde scoot en ze rijden met een 'snelle pijp' (à la technigas of tnt)! Meestal is het dan nog slecht gespoten ook:P, veel lopers en over de stickers heen gespoten 8P En sommigen weten zelfs niet dat de vorige laklaag eraf moet geschuurd worden :D
Wie kan mij het tegendeel bewijzen;)

Advertisement - register to remove this

1050864697Speedfightje.jpg

1050864724Speedfightje3.jpg

1050864746Speedfightje5.jpg

1050864808Speedfightje7.jpg

Al het witte dat je ziet is zelf gespoten. Volgens mij heb ik nu al het tegendeel bewezen. (ondanks dat het bij mij ook beter kan.)
Owjah let alseblieft niet op die gare uitlaat. (Ik weet het zelf ook wel :| :'( )

Héhé, ging eerts zx bji die techniegas en tnt zetten:D , maar jep, dat wit is mooie gespoten toch! Jammer van die kapschade achteraan. Velgen ook zelf gedaan?
Nog mensen die willen bewijzen dat ze geen sjonnies zijn:D

Velgen ook zelf gedaan jah. Mjah die kapschade is maar alleen dat puntje dat met de verkeerde lakstift is bijgewerkt. Die andere "krassen" die je op de foto ziet, zitten er in het echt niet op.

Heb me scoot ook zelf gespoten, dit is nog oude. Binnenkort gaat ie weer in de lak als ie klaar is. Vorige laklaag hoef je echt niet helemaal te verwijderen, gewoon goed opschuren is genoeg.

mescoot.gif

Ik bedoelde dat ze gewoon over de kap spuiten zonder te schuren ofzo. Kappen ontvetten en goed poetsen voor het spuiten hebben ze hier ook nog nooit van gehoord!
Greetz Dimi
Deze zomer zal ik ook ff het tegendeel proberen te bewijzen;)

Ik ben nu bezig met het spuiten van mijn nrg, ik heb alleen de achterkappen gedaan en dit is het resultaat voor zover:
24462566.jpg

BTW als je het project gedeelte ff door surft, zie je zat mensen die zelf hun scoot hebben gespoten en waarbij het netjes is geworden !!!

Nou, ik zie al enkele mooie resultaten en tot nu toe nog geen enkele sjonnie:D! Enkel jammer dat het nooit lukt om het te laten glanzen zoals bij de spuiter heh:)
Greetz Dimi

mijn%20scoot.jpg

kep nog foto's maar lycos is weer wazig aant doen.

laat maar weten wat je er van vind.

hoeveel kost dat ong om het helemaal te spuiten ? jongen op me school had het over 200 euro aan bussen etc. dit leek mij wel erg veel :O

Originally posted by Rikkademous
hoeveel kost dat ong om het helemaal te spuiten ? jongen op me school had het over 200 euro aan bussen etc. dit leek mij wel erg veel :O

lijkt mij ook, ik hoefde alleen de verf te betalen aan de spuiter die onze kappen hadden gedaan. Dat was 75 € (en was ook bestelde verf bij een autobedrijf)

kapje2.jpg

hehe :), wel iets minder hoor...

Ligt uiteraard maar net aan de scooter die je hebt...

Zorg sowieso dat je genoeg lagen spuit....goede grondlaag hebben is wel belangrijk :), voor de rest ligt het aan jezelf hoeveel je wilt uitgeven voor het beste resultaat :)

hehe 200€ aan bussen, dan is je scooter meteen wat kilo's zwaarder.
verder hangt het gewoon van je verf af, je kunt met 40 al klaar zijn met een hele scooter, ik heb nu dus speciale autolak en die kosten rond 18.90 per kwart liter. en als je dat vult in een spuitbus komen er 2 spuitbussen uit en zit je op 25€ aan 2 spuitbussen autolak. dus geen gewone motip ofzo maar speciale lak. en ik spuit met 2 bussen me hele scooter. komt er nog primer, scuurpapier ect ect bij. ongeveer 80€ heb je het echt heel goed gedaan
:)

Originally posted by Rikkademous

40 euro ongeveer ben je wel klaar met alles

Status
Not open for further replies.
Back