Originally posted by scooby Afgelopen herfst op Zolder was er ook een 205 aan het racen. WAs vrij nat weer die dag en die 205 stond ook meerdere malen achterstevoren
Denk maar niet dat je deze Impreza zomaar voorbij komt })
Zal wel iemand van de gti club zijn geweest, en aangezien die niet allemaal het budget hebben om èn slicks en regenbanden te kopen is het kut als het regent.
De vriend van m'n zus, heeft een maatje die Franse auto's uit het buitenland haald.
Heb met m'n BX (1.9 gti met ram-air) gereden tegen 205 1.9 gti's, Audi 100 quatro, GSI's enz. in een klasse vanaf +- 105 t/m 160 pk
Ik heb ze er allemaal uitgereden, vooral in de bochten was de BX erg snel, sneller zelfs dan de 205jes en een Quatro (wat ik echt niet verwacht had)
Ik zal ff pic's opzoeken.
De T16 motor moet ik nog inbouwen, hij is volgend jaar klaar.
Er komt ook een ander sub frame onder van een 16V BX en gev. schijven.
Ben nu bezig met de kooi die ik las van dunwandig vliegtuig staal, als voor beeld heb ik de BX 4TC evo die eerder hier stond.
K0el Gijs, maar ik blijf toch meer een Peugeot man
Als je trouwens vragen oid hebt, dan ken ik iemand die een T16 in een 205 cti heeft ingebouwd die je misschien kan helpen: hier
binnenkort toch wel tijd voor me celica denk. 204 pk std.. Ben van plan om me turbo te veranderen. dumpvalve (klinkt echt vet) andere uitlaat. sportfilter enz enz.
Trouwens nog een tip Gijs (weet niet of ik je iets nieuws vertel maar goed)
Bij een Peugeot, dus bij een Citroen ook wel neem ik aan, kan je uit de wielkasten en de bodem enzo kit weghalen, scheelt schijnbaar flink in gewicht!