Dat ligt er maar net aan welke kitcar je hebt.bascarbon said:volgens mij hoeft hij niet perse in engeland gekeurt te worden zover ik weet volgens mij kan het ook gewoon in nederland
mijn buurman heeft er ook een gebouwd en is nooit mee naar engeland geweest voor zover ik weet om hem te laten keuren
Rick said:Zelf werk ik bij een autogarage, dus daar zou ik wel het 1 en ander kunnen sleutelen. Ook het gereedschap is niet zo'n probleem. Vraag we alleen af wat het ongeveer zou gaan kosten, voordat je er echt de weg mee op mag (keuringen en etc.)
Jesse@SR said:Mijn oom, had er 1 gebouwd, een Marlin, 150 pk V6 dacht ik met 700 kilo ding ging als de brandweer, hij had een ford scorpio gebruikt als donorauto, dit omdat die wat meer luxe hebben. Het is handig om veel gereedschap zelf te hebben en natuurlijk een plek waar je kunt sleutelen.
http://kitcars.pagina.nl/ ken je denk ik al
edit:
http://members.home.nl/marlinsportster/ hier een link van zo'n marlin hoe die gebouwd word, heb je id hoe het is.
Mijn vorige baas is een lotus 7 aan het bouwen, met als donorauto een sierra.mr. blonde said:
btw je kan m gewoon bij de rdw laten keuren denk?
als je t ding vanuit engeland invoert en je wil een nederlands kenteken erop moet ie daar sowieso gekeurd worden volgens mij.
magoed,black phantom waar heb jij je wijsheid vandaan dan?