zaterdag 31 mei SOBW races in Arkel

Was niet zo een mooie dag voor mij. Ging hartstikke lekker in de vrije training met de expi. Alleen in de een na laatste ronde wilde de machine net wat anders gaan doen als ik. Met als gevolg een highsider van heb ik jou daar. Frame weer krom en heel veel pijn :(
 
Rick, je bent iig niet de enige bij wie de machine niet geheel deed wat de rijder wou. Want wat was het een chaos in de topscooter. Het was echt een tyfuszooi, vraag me af of er volgende keer nog steeds als een groep gereden gaat worden.
 
nou ik voeg me ook bij jullie;)
was wat training en kwalificatie betreft een fijn & warm daagje
maar tijdens de race zei me spruitstuk tegen me carb dat die weg moest gaan en dat deed die:(

natuurlijk m'n felicitaties voor danni:)
 
Originally posted by lennart
Want wat was het een chaos in de topscooter. Het was echt een tyfuszooi, vraag me af of er volgende keer nog steeds als een groep gereden gaat worden.

Welke CHaos:P
 
Originally posted by BART#21
Was niet zo een mooie dag voor mij. Ging hartstikke lekker in de vrije training met de expi. Alleen in de een na laatste ronde wilde de machine net wat anders gaan doen als ik. Met als gevolg een highsider van heb ik jou daar. Frame weer krom en heel veel pijn :(

Minder toffe schades. Hoe los je dat op? Zelf "richten"?
 
Hi

how it has been there? Have Joor, Fred, Kervin, Kees, ... drive too?! I will go to scooter races if i will had an own car. Then i will always come to NL :D. :W
 
Originally posted by Kerbinos
die was ik verloren:rolleyes:
Dacht t nie, want jij ging gelijk op je bek en toen ik m verloor lag hij op of naast de baan. zo'n official kwam m brengen toen ik uit was gevallen
 
Joor,

Gelukkig was het een afgescheurd subframe en een losgeraakte balhoofd. Dus ff lassen en boutje moertje aandraaien en ben weer klaar. Ga het in Staphorst opnieuw trachten. Alleen nu ga ik rustig rijden in de training en knallen in de kwalificatie :P
 
Originally posted by Rizy_D
Hi

how it has been there? Have Joor, Fred, Kervin, Kees, ... drive too?! I will go to scooter races if i will had an own car. Then i will always come to NL :D. :W
Fred finished 3th.
Kervin had a very nasty crash and Kees finished 2nd.
 
Back
Top