This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zandvoort 11 februari

Wat mij opvalt, ook bij mijn eigen filmpjes, is dat het op film echt superlangzaam lijkt. Terwijl je op dat rechte stuk toch ruim 160+ zit. Mijn broer reed btw op dat filmpje

Ja klopt, maar zal ook te maken hebben met het feit dat je nu niks voelt als je het filmpje zit te kijken. En het geluid is een stuk minder

True, maar wij hadden ook gewoon een videocamera achterin op een statief, met kwalitatief goed beeld en geluid. Daar lijkt het ook gewoon alsof je 50 rijdt op het rechte stuk.

Dat gare filmen snap ik wel btw, als passagier zijnde is het lastig om jezelf vast te houden met een cam in je handen

moet je eens evenhard gaan rijden op een 30KM weg

wedde dat het er dan wel snel uitziet

komt omdat de weg dan smaller is en referentiepunten staan dichter opelkaar.

de truc is ook om 30 wegen smaller te maken dan 50 60 80 en 100/120 wegen

en de belijning dichter opelkaar te zetten
en lengte ervan aan te passen

op zandvoort is alles ruim bemeten of ontbreken dingen dus op de camera heb je geen referentiepunten

daarbij rijd iedereen erg hard

als je nou een stoet auto's 30 laat rijden en jij gaat er met 160 langs dan zie je dat echt wel op de camera

mvg frank

idd, je kan pas zien dat je hard rijd als je punten hebt waar je je op kan focussen Als je zijwaarts zou filmen lijkt alles super snel Maaruhm, ziet er uit als een vet dagje iig! Zou je dr ook met vrachtwagens op mogen??

Vassago said:
Dat gare filmen snap ik wel btw, als passagier zijnde is het lastig om jezelf vast te houden met een cam in je handen

Is lastig ja, ik ging ook filmen met ding in m'n hand. Stoel wat naar voren en jezelf in de stoel drukken met je benen :+

EW said:
Is lastig ja, ik ging ook filmen met ding in m'n hand. Stoel wat naar voren en jezelf in de stoel drukken met je benen :+

Nou kom maar op met die filmpies dan

Edit:

Watskeburt:

[ir]http://www.turn-1.nl/pics/vrijrijden11febr/t10106_1.JPG[/ir]

Last edited: