zand stralen blok

Advertisement - register to remove this

ligt er ook een beetje aan hoe vies ie is, de prijs hangt meeste af vd tijd die erin zit. dit ligt ongeveer tussen de 30 en 60 minuten...
 
Khad vet ranzig blok 10min werk en 20 euries kwijt :)
Daar rekenen ze 1,90 per min dus ik denk dat je daar ong
wel van uit mag gaan......
 
Originally posted by bastenj
Of zelf spullen aanschaffen voor ongeveer 50 eurotjes daarmee kun je dan ongeveer 10 carters doen.......

Aan 50 euro heb je nog niet genoeg ;)
Je moet een compressor hebben met de juiste druk/inhoud/vermogen, een straalpistool met de juiste nozzle en het grit.... :rolleyes:

Plus dat je ook nog es zelf een straalcabine moet maken :p
 
Ga gewoon naar een boer toe, een boer met een compresor, die hebben meestal wel een zo'n straalgeval..(als je geluk heb) om die velgen van tracors mee te stralen..
en doe het gewoon zelf.. kost het je nog niks ook :D
(of kosten voor de boer;))

Ken ook veel mannekes die dat zo gedaan hebben.. makkelijk zat toch?
 
Ik kan da regelen op me werk waarschijnlijk neem maar ff contact op vraag ik het dinsdag op werk wel aan de stralen en voor hoeveel poet hij da doet heb ut zelf ook laten doen alleen parelen doet ie nie voor je want da vind ie teveel geklooi en omdat wij da nooit gebruiken moet ie da almol tijd voor maken tijdens ut werk en anders doet ie da gewoon als ie een oplegger aan ut stralen is ff 5 min eroverheen knallen
 
kan je gewoon effe bestellen dit setje was van air-press een goed merk. alleen je moet ook nog nozzels hebben die moet je best vaak vervangen, weet alleen niet wat die kosten.
 
Back
Top