Zadelhoes designs!

Ik had ook even een vraagje

waar kopen jullie dat leer. Bij ons op de markt hebben ze het niet. Maar is er geen online winkel? Ik kon het niet vinden.

alvast bedankt
 
Er is waarschijnlijk wel een bedrijf in de buurt die leer verkoopt. Ik durf alleen niet te zeggen hoe zo'n bedrijf heet. Kijk anders in de goudengids oid, daar zal je denk ik ook wel wat bedrijven vinden
 
STA718982.JPG
 
@Geoffrey: Niet echt een duidelijk overzichtsfoto van je zadel, wat ik er zo van kan zien ziet het er wel netjes uit, alhoewel die spatten nooit zo mijn smaak zijn.
 
Ik heb ff een vraagje, ik heb namelijk een TNT zadelhoes voor een aerox, maar volgens mij is ie te klein, ik krijg hem er zelf namelijk niet op. In de lengte is ie goed, maar in de breedte te kort. Had iemand dit probleem ook, zo ja hoe heb je dit opgelost?
Alvast bedankt

groeteee


joost
 
joost.aerox said:
Ik heb ff een vraagje, ik heb namelijk een TNT zadelhoes voor een aerox, maar volgens mij is ie te klein, ik krijg hem er zelf namelijk niet op. In de lengte is ie goed, maar in de breedte te kort. Had iemand dit probleem ook, zo ja hoe heb je dit opgelost?
Alvast bedankt

groeteee


joost

Vanuit de fabriek worden die kut dingen vaak al veelste kort geleverd , ik had het ook met mijn SR overtrek, dat ging echt nog maar net.

Beter een stuk skai halen en het op maat maken!
 
Khoorde van iemand dat je de hoes ook kon verwarmen, zodat je hem meer kon uitrekken.. Kga dat eerst ff proberen. Skai kost dat veel ofniet?
 
Niet alleen de overtrek is zelf gemaakt, ook de hele buddy is hand-made. Probleem was namelijk dat er voor Tomos alleen zweefzadels geleverd zijn. En de Puch buddy is schaars en imo niet zo mooi...

14imrt1.jpg
 
joost.aerox said:
Ik krijg hem zelf niet zo strak getrokken, ik ga wel ff langs een stoffeerderij :) die zullen het vast wel kunnen, iig bedankt!

Met 2 man lukt het makkelijk... 10 minuutjes werk man :) heb der nu al 4 gespannen, en is altijd goed gegaan...
 
NeoHippie said:
Niet alleen de overtrek is zelf gemaakt, ook de hele buddy is hand-made. Probleem was namelijk dat er voor Tomos alleen zweefzadels geleverd zijn. En de Puch buddy is schaars en imo niet zo mooi...

PLAATJE


je had gewoon even op puchshop.nl moeten kijken daar zijn die dingen kant en klaar voor 20 euro


maar deze is ook mooi ;)
 
Back
Top