Zadelhoes designs!

Arkje

Bling
Denk dit topic heb ik nog nergens kunne vinden late we hier het zadelhoezn disigns topic maar eens openen :p

mis kan je hier je custom made zadeldekje zetten met gegevens van waar je het heb laten doen met eventueel adres en prijs enzo telefoon nummer

hier mijn dekje +ralf+

zJn94139.jpg


WA494672.jpg


gedaan bij marleen

zoekweg 48
lepelstraat

haar telefoon nummer: 0616860352


65 euro voor een wit dekje
meerdere kleuren of opdruk gloof 75 euro
spannen een tientje
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Arkje said:
Denk dit topic heb ik nog nergens kunne vinden late we hier het zadelhoezn disigns topic maar eens openen :p

mis kan je hier je custom made zadeldekje zetten met gegevens van waar je het heb laten doen met eventueel adres en prijs enzo telefoon nummer

hier mijn dekje +ralf+

zJn94139.jpg


WA494672.jpg


gedaan bij marleen

zoekweg 48 lepelstraat
0616860352


65 euro voor een wit dekje
meerdere kleuren of opdruk gloof 75 euro
spannen een tientje


w00t, vet mooi :D
waar is dat ergens, welke stad?
 
Arkje said:
Denk dit topic heb ik nog nergens kunne vinden late we hier het zadelhoezn disigns topic maar eens openen :p

mis kan je hier je custom made zadeldekje zetten met gegevens van waar je het heb laten doen met eventueel adres en prijs enzo telefoon nummer

hier mijn dekje +ralf+

zJn94139.jpg


WA494672.jpg


gedaan bij marleen

zoekweg 48 lepelstraat
0616860352


65 euro voor een wit dekje
meerdere kleuren of opdruk gloof 75 euro
spannen een tientje


juzz said:
w00t, vet mooi :D
waar is dat ergens, welke stad?


Lepelstraat , waar ik woon , is overigens door me moeder gemaakt zijn zadelhoes.. +ralf+

Hier mijn hoes , ook door dezelfde gemaakt :p

Zadelhoes1.jpg
 
antonrox said:
Lepelstraat , waar ik woon , is overigens door me moeder gemaakt zijn zadelhoes.. +ralf+

Hier mijn hoes , ook door dezelfde gemaakt :p

Zadelhoes1.jpg


Ziet er allemaal supermooi uit
dacht dat lepelstraat gwoon een straat was :rolleyes::+
 
ik zoek ook nog steeds iemand die mijn hoes kan maken, maar nu antonrox nooit meer online is en niet mee rop mijn berichten reageert zoek ik dus een bedrijf of iemand die ze kan maken?
 
juzz said:
Ziet er allemaal supermooi uit
dacht dat lepelstraat gwoon een straat was :rolleyes::+


Je ben nie de enigste , krijg af en toe vage reactie's op die plaatsnaam :p

maark zal nie teveel off topic gaan , want we hebbe t hier over zadelhoes desing , kom op jongens , ik heb tot nu toe nog maar 3 foto's gezien , waar blijve de andere :p?
 
ik heb vandaag mijn zadel weggebracht en het wordt helemaal oversponnen voor 40 euro. Als iemand in de buurt van Venlo het ook wil laten doen: PMen!
 
Zodra ik mijn zadelhoes van anton rox terug heb.
Zal ik wel foto's er van maken.

Hij heeft me belooft dat ik m'n zadelhoesje terug heb voor deze zaterdag.
 
Ultimate Area said:
ik zoek ook nog steeds iemand die mijn hoes kan maken, maar nu antonrox nooit meer online is en niet mee rop mijn berichten reageert zoek ik dus een bedrijf of iemand die ze kan maken?

bel het telefoon nummer dan wat in mijn eerste post staat dan hoef het niet via anton dan heb je haar direct aan de tel ken je effe afspraakje maken :henko:

ze is btw ook effe de binnekant van me buddy aant bekleden word zeer nice -:- al zeg ik het zelf dan dies ook bijna af +ralf+ als ik hem thuis heb maak ik wel effe foto'tjes :+
 
Razma said:
ooit gehoord van mail of telefoon?


ja voor mij maak het niet uit die rommel van mij is al gedaan :rolleyes: maar mis voor de mensen die t nog nie hebben laten doen da ze mis idee krijgen waar je t best kan laten doen enzo ;)
 
mhh vriend van me had het laten doen bij alstoff

koste dacht ik 100 euro voor 2 kleuren stof/leer en er zijn 2 teksten in gemaakt zag er goed uit.
 
Back
Top