Zadelhoes designs!

Dat van buddystyling. Dat is de moeder van antonrox op het forum. Die had laatst een herstart met z'n project, maar daar zie ik ook niks meer van. Misschien hem een pm sturen?
 
Tis maar stil hier dus ik post mijn zadeltje even vandaag gemaakt ^^

Foto-HRG3EITA.jpg
 
waarmee kan ik mijn witte skai leer zadel het beste schoonmaken? zit wat vettigheid op die niet met water er af krijgt. niet dat strax m'n zadel kaal is van de chemicalien
 
Stelletje lamballen, doe het gewoon zelf? :p

Als je bijv een zadel in 1 kleur wil, bijvoorbeeld wit, heb je niet eens een naaimachine nodig!!

Haal gewoon je oude dekje los met een platbek schroevendraaier en zorg ervoor dat je de stof zo goed mogelijk houd. Dan ga je naar de zaak waar je skai kan halen, stoffenzaak etc. Haal je 1 metertje ofzo, heb je altijd genoeg, dan leg je je oude zadeldekje op de nieuwe stof, en knip je eromheen, gebruik het oude dekentje dus als een soort malletje, een model.

Heb je altijd de goede afmetingen,

En dan is het een kwestie van spannen, volgens mij is daar nog een how to van op scooterbase.nl

Zal mijne een deze dagen ook eventjes posten. Echt moeilijk is het allemaal niet. Behalve als je hele logo's erop wilt hebben, dat is écht wel kostbaar en tijdrovend. En het is echt een lachertje wat marleen er voor vroeg. 90 euro voor een heel ontwerp, ga maar eens naar een stoffeerder, daar ben je echt wel heel veel meer kwijt.

Succes ;)
 
Stelletje lamballen, doe het gewoon zelf? :p

Als je bijv een zadel in 1 kleur wil, bijvoorbeeld wit, heb je niet eens een naaimachine nodig!!

Haal gewoon je oude dekje los met een platbek schroevendraaier en zorg ervoor dat je de stof zo goed mogelijk houd. Dan ga je naar de zaak waar je skai kan halen, stoffenzaak etc. Haal je 1 metertje ofzo, heb je altijd genoeg, dan leg je je oude zadeldekje op de nieuwe stof, en knip je eromheen, gebruik het oude dekentje dus als een soort malletje, een model.

Heb je altijd de goede afmetingen,

En dan is het een kwestie van spannen, volgens mij is daar nog een how to van op scooterbase.nl

Zal mijne een deze dagen ook eventjes posten. Echt moeilijk is het allemaal niet. Behalve als je hele logo's erop wilt hebben, dat is écht wel kostbaar en tijdrovend. En het is echt een lachertje wat marleen er voor vroeg. 90 euro voor een heel ontwerp, ga maar eens naar een stoffeerder, daar ben je echt wel heel veel meer kwijt.

Succes ;)

nooit dat je het dan 100% krijgt
 
homemade: ik ben t hoofd dat erop staat ;

ps wees origineel en doe niet hetzelfde8P

zit er al poosje op, denk nu een jaar oid.. heb helaas geen goede overzichtsfoto, maar denk dat t wel duidelijk is ;)

alles superstrak en precies recht :winner:












 
Vind de kleuren niet staan bij je scooter, maar je hebt het in ieder geval erg mooi gedaan!

oja, je zit met je kont op je hoofd :p wazig
 
Vind het een mooi design alleen jammer dat je hoofd in het midden heb gedaan.. Had je misschien beter andere mooi logo of nummer kunnen doen, al is dit best funny uiteraard!
 
Back
Top