zadelhoes black/white

roxhaas

Well-Known Member
kheb mijn zadelhoes inmiddels ongeveer 2 maanden gelede bij easyparts.nl besteld en nog staatie in backorder..
Vriend van mij had dezelfde besteld en heeft bijna 3 maande gew8 en nix gekrege..hij heeft toen maar een witte besteld...
Maar ik wil perse deze zwart/witte... weet iemand nog andere online shops waar ze te koop zijn? ik kan geen andere winkels vinde die ze wel verkope...in leijdermuiden is er 1 maar das een aardig stukkie tuffen...

En als ik hem zou laten maken bj een stoffeerders bedrijf..heeft iemand een soort van bouwtekening van hoes?? anders sjor ik me eigen hoes er wel ff af...heeft iemand mss een beetje een idee van prijzen??
 
Advertisement - register to remove this

nja ik heb de mijne gewoon van easyparts gehaald, maar is best een tijdje geleden. Heb er ook lang voor moeten zoeken maar ik denk dat ze die ook op scooter-attack hebben.

Greets
 
Zo graag wil je hem niet anders had je dat "stukkie tuffen" allang gedaan. Helaas is niet alles vanuit je luie stoel achter de computer te regelen.
 
jongen... je weet niet eens hoe lang dat stukkie tuffen is... zou jij zin hebben om een paar uur ergens heen te rijden met dit weer??
 
je kan skai kopen hier via een persoon op het forum.
Dan kan je je oude er af slopen van je buddy.
En als je moeder het kan laat je het haar maken b.v. En daarna niet je het zelf vast, of je brengt alles weg naar een meubelmakerij....
 
Heb een Witte Budyseathoes bij easyparts besteld op woensdag, 9 februari, en nu zie ik net dat ze hem op voorad heben. dus ik zou hem volgende week wel thuis krijge :D hoopelijk.

dus ongeveer 3 weekjes als het goed is ;)
 
Back
Top