Heb hem inmiddels ja, inderdaad zo als je zegt, hij trekt beter en gaat ongeveer 10 km harder, 70 is gps op de weg, 80 is op de rollerbank zonder iemand er op.Yasuni R gaat nog wel wat harder en trekt wat beter. Neem aan dat die 80 met je standaard uitlaat op de teller van je scooter is gezien? Reken bij een R nog 10 15 km erbij mits je het een beetje afsteld
Wilde ik inderdaad proberen, maar dat lijkt me niet te werken omdat hij, maar op 1 manier aan de cilinder gemonteerd kan worden, of heb ik dat fout?Je kunt eventueel ringen tussen de uitlaatophanging doen om hem verder van je band te laten gaan. Let wel : Je uitlaat mag nooit en te nimmer onder spanning worden gemonteerd. Het gevolg kan zijn dat je uitlaat in 2e breekt.
zal ik morgen doenLijkt me sterk dat het een fabrieksfout is. Maak eens een foto
De vulbus van de uitlaat zelf zit er op, maar die vergroot de afstand tussen het wiel / ophanging niet. Daarom wilde ik eventueel een ringetje proberen zo als dutchino ook al zij.Waarschijnlijk vulbusjes vergeten achter de ophanging te plaatsen.. (van het carter)
nope, op de verpakking staat sowieso niks, op de site zelf staat dat hij op de aerox tot 2012 pas, en ik heb een aerox uit 2008 dus zou moeten passen.Wat stond er op de verpakking waar de uitlaat voor was? Misschien voor een ander bouwjaar of zo?
Wat ik anders denk:
Ik zie die vulbusjes achter zitten tussen uitlaat en uithanging.
Je kan ook eens kijken of dat die vulbussen niet voor de gaten van het carter (waar de uitlaat komt wellicht hoort te zitten)..
Dus misschien toch verkeerde gemonteerd.. Als dat toch niet zo is kan je misschien even overleggen met de verkopende partij om te zien wat het beste is.. Misschien dan anders terug sturen..