Ja jongens ik weet wel dat het een kutcilinder is daarom heb ik hem er ook niet onder!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
maar dat is mn vraag niet.
maar trouwens we hebben em al gekocht!!! dus we zullen em testen!!!.
we gaan namelijk een beta quadra helemaal verbouwen watergekoeld maken en natuurlijk straks een vette cilinder plus deze uitlaat.
Die pijp zal ook langer meegaan als een MHR-team pijp. Die team pijpen zijn niet zo stevig. Pak er maar es een drempeltje mee verkeerd en je kan dat ding gewoon weggooien
de teampijp is te lang om een in mijn ogen echt interessant toerental te draaien.
Het is een met een jolly vergelijkbare pijp:
iets langer expansie gedeelte en een iets kortere bocht (en kortere tailpipe).
Zo duur is ie trouwens ook niet meer dacht ik.
Originally posted by Prozhen: MHR TEAM UITLAAT GAAT BETER PRESTEREN dan c20 ONDER EEN MHR TEAM TUNED DUH!
Mja daar betaal je ook voor $_$