Yasuni carrera 20!!!!.

Advertisement - register to remove this

Als je de cilinder geod laat tunen wil het mischien nog best heel aardig. Het blijft wel slijtijzer natuurlijk.
 
Ik heb een MHR team replica
frown.gif


nou mag ik geen C20

SCOOTPARTS SUX!!!
 
Ja jongens ik weet wel dat het een kutcilinder is daarom heb ik hem er ook niet onder!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

maar dat is mn vraag niet.

maar trouwens we hebben em al gekocht!!! dus we zullen em testen!!!.
we gaan namelijk een beta quadra helemaal verbouwen watergekoeld maken en natuurlijk straks een vette cilinder plus deze uitlaat.

nadere informatie volgt.
 
Een Carrera 20 is voor getunede 70 MHR Team of Evo70 cilinders. Das dus heel hoogtoerig.

Jij hebt een Polini 70 giet, ennuh... HEhehehe wat een slome kankercilinder is dat! Gaat snel kapot, en rijdt voor geen meter. Laagtoerige rotzooi.

SvR
 
Ik denk dat een Yasuni c20 het beter zal doen
wink.gif
Die pijp zal ook langer meegaan als een MHR-team pijp. Die team pijpen zijn niet zo stevig. Pak er maar es een drempeltje mee verkeerd en je kan dat ding gewoon weggooien
frown.gif


Greetz
 
MHR Team uitlaat gaat beter presteren dan c20 onder een MHR Team tuned d!
Mja daar betaal je ook voor $_$


[This message has been edited by Prozhen (edited 15 April 2001).]
 
GELUL

de teampijp is te lang om een in mijn ogen echt interessant toerental te draaien.
Het is een met een jolly vergelijkbare pijp:
iets langer expansie gedeelte en een iets kortere bocht (en kortere tailpipe).
Zo duur is ie trouwens ook niet meer dacht ik.

Originally posted by Prozhen:
MHR TEAM UITLAAT GAAT BETER PRESTEREN dan c20 ONDER EEN MHR TEAM TUNED DUH!
Mja daar betaal je ook voor $_$
 
we hebben hem er al onder gehongen maar hij moet wel heel anders afgesteld worden dan een metra kit wat wil je ook!!!.

maar we gaan hem binnenkort beter afstellen.
 
Back
Top