This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yasuni C20 Vs Hebo Rii/iii Op Minarelli!!

Het lijkt mij ook dat de HR2/3 ook helemaal geen vermogen heeft bij lage toerentallen...

Wel easy voor bij rollerbankcontroles
 
hehe laagtoerig is voor mij onder de 14000 rpm in dit geval ....

Ik weet zeker dat Hebo een goede pijp heeft gebouwd en ik ga het bewijzewn ook verdomme anders heb ik dat kreng voor niets gekocht hehe


Eerst zien dan geloven he .......

Uitgaan van je eigen kwaliteiten
 
Zijn er ook testen bekend met de Samba Circuit uitlaat?

zo nee hopelijk heb ik mijn exemplaar deze week nog , en is dan eventueel beschikbaar voor een dusdanige test.
 
Originally posted by mc2
Met wat voor vertanding rijdt die doed, dat kan die hebo 3 ook de nek om draaien

Naar mijn weten met een Primaire vertanding van Malossi; 13/44 Recht. Ik denk niet dat dat ermee te maken heeft, anders zou dit heel slecht zijn.
 
hebo zou langere vert juist makkelijker moeten trekken.

vert. heeft inderdaad invloed op keuze uitlaat. gezien de vorm van de c20 en r3 op mina, mag je wel concluderen dat het als een paal boven water staat dat de eerste beter presteerd op zeer hoge toerentallen en de ander waarschijnlijk onder de 14 voor een berg meer koppel zorgt.
 
DAT KLOPT JA...


 

Kijk naar Ruben.... dat ding vlamt als een idioot met een zeer lange vertanding en Hebo pijp...

Maarja, die tuning doet het hem natuurlijk
 
(oude koe mode) Ik heb zojuist ff de Samba Competition onder mn manston gedaan en deze trekt het niet echt met de afstelling van de C20. Wat ik nu denk is dat deze uitlaat duidelijk gemaakt is voor de Evo en niet extreem hoge toeren.

Is er iemand die intresse heeft om hem serieus te testen? Ik stel hem dan wel beschikbaar.
(/oude koe mode)