Originally posted by Hebo_NRG
Is ook wel logisch als je die HR pijp voor mina bekijkt...
Originally posted by Aerox R
de hebo III is ook 150 piek duurder toch
Originally posted by Apriliaracer
Dus echt een vette pijp voor hoogtoerige cilinders, MHR Speed tuned dus. Voor een Evo is dan de Hebo Racing II/III misschien vetter. Of nie?
Originally posted by Apriliaracer
Dus echt een vette pijp voor hoogtoerige cilinders, MHR Speed tuned dus. Voor een Evo is dan de Hebo Racing II/III misschien vetter. Of nie?
Originally posted by Daanje
Ik ga op c20 nemen op Hebo 70 Alu tuned
Originally posted by Ridderruud
Hmm ik ben van mening dat er eerst maar op meerdere cilinders getest moet worden voordat er een conclusie over de Hebo Racing 2 gemaakt wordt er is immers al vaak genoeg bewezen dat op een andere cilinder of setup hele andere uitkomsten kunnen zijn .....
Binnenkort mijn verslag over de hebo racing 2 ( BTW het was mijn pijpje dat getest werd )
dan is de setup compleet anders dan nu en dan zijn er misschien duidelijkheden ...
vind dit te vaag en er is maar met twee rollen setups getest en geen andere veranderingen in de setup gemaakt .....dan moeten er nog geen conclusies aan verbonden worden....
Originally posted by Ridderruud
Deels ben ik het met je eens Joel maar toch blijf ik erbij .....
Ik moet eerst zelf ondervinden hoe hij het doet bij mij desnoods kort ik de bocht een stukje in als dat nog zou uithalen......
BTW als hebo voor de Manston cilinder een pijp ontwikkeld die laagtoerig is begrijp ik er niets meer van ....
Mischien vraag de uitlaat wel meer gassen om te verwerken omdat de manston gemaakt is op een 28 mm carburateur.....
het is natuurlijk maar een theorie.....
BTW de aerox met jou getunede cilinder eronder loopt ander ook bizar hoor en hij rijdt ook met een hebo r 2
Originally posted by Arne@Piaggio
Mja als je bovenstaande leest, dan zou ik toch echt geen C20 kopen SRally...die toeren haal jij natuurlijk never nooit met een Evo70 ac ongetuned...
Originally posted by SRally
Klopt, maar ik ben wel van plan om hem later te laten tunen en ik heb geen zin omdan weer zo'n bak geld te moeten uitgeven voor weer zo'n dure uitlaat.
Ik zal eerst ff moet die Nardo gaan rondrijden (mja ik weet het :|)
En dan C20 halen en tunen. Ik wil niet meteen te extreem gaan doen vanwege AC enzo.
Originally posted by Patrick
'laagtoerig' is hier natuurlijk een relatief begrip.